نمایش صد سال آثار هنری برلین در گالری «برلینیشر»

نمایش صد سال آثار هنری برلین در گالری «برلینیشر»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نمایشگاه «هنر در برلین از۱۸۸۰ تا ۱۹۸۰» در گالری «برلینیشر» شهر برلین برپا شده است. این نمایشگاه شکوفایی هنر طی صد سال اخیر در پایتخت آلمان را به

آگهی

نمایشگاه «هنر در برلین از۱۸۸۰ تا ۱۹۸۰» در گالری «برلینیشر» شهر برلین برپا شده است. این نمایشگاه شکوفایی هنر طی صد سال اخیر در پایتخت آلمان را به نمایش گذاشته است.

آثار عرضه شده شامل مجموعه خیره کننده ای از سبکهای مختلف از آوانگارد تا دادائیسم، هنر مدرن و پست مدرن و همچنین هنر ساختارگرا و هنر دهه هفتاد میلادی است.

استفنی هِکمن، مدیر برگزاری نمایشگاه می گوید: «برلین پایتخت امپراطوری قیصر و مرکز آزادی هنرمندان در دهه بیست میلادی بود و یکی از مدرن ترین شهر های دنیا و مرکز هنرمندان پیشرو محسوب می شد. پس از جنگ جهانی دوم، همه چیز عوض شد. برلین مانند جزیره ای به خواب رو می رود. بعدها توجه هات دوباره به برلین جلب شده و محل عرضه فرهنگ و هنرهای می شود.»

برلین همواره برای هنرمندان کشورهای دیگر جذاب بوده است. آنها ضمن تاثیر بر فرهنگ، باعث رونق شهر شده اند. در این نمایشگاه مجموعه هایی عرضه شده که فراتر از هنر متداول این دوره خاص است.

همه آثار نمایشگاه، از سال ۱۸۸۰ تا ۱۹۸۰ و در دوره رویداد های بزرگ سیاسی و اجتماعی در برلین ساخته شده اند. «هنر در برلین از۱۸۸۰ تا ۱۹۸۰» برنامه بازگشایی گالری پس از یک سال تعمیرات است و بطور دائمی در نمایش خواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟