آتش سوزی انبار نفتی اوکراین، مناطق مسکونی و نظامی مجاور را تهدید می کند

آتش سوزی انبار نفتی اوکراین، مناطق مسکونی و نظامی مجاور را تهدید می کند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

آتش سوزی مهیب در یک انبار نفتی نزدیک به پایتخت اوکراین باعث تلفات جانی و خسارات مالی شده و خطر دود و انتقال آتش، منطقه های مجاور را تهدید می کند. بر

آگهی

آتش سوزی مهیب در یک انبار نفتی نزدیک به پایتخت اوکراین باعث تلفات جانی و خسارات مالی شده و خطر دود و انتقال آتش، منطقه های مجاور را تهدید می کند.

بر اثر این حادثه که یک روز است ادامه دارد، دود سیاهی منطقه را فراگرفته و مردم برای پیشگیری از خطرات سلامتی، به اماکن دور تر منتقل شده اند.

دیمیترو پولانسکی، خبرنگار یورونیوز در محل حادثه چنین گزارش می دهد: “آتش سوزی در انبار نفتی نزدیک به کی یف تقریباً یک روز است ادامه دارد. در این مدت آتش به مخزن های دیگر منتقل شده و آنها بشدت در حال سوختنند. تعدادی از کارگران و مأموران آتش نشانی هم زخمی شده اند.”

با این حال عملیات اطفای حریق با جدیت دنبال می شود.

الکساندر تورچینوف، دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین درمورد علت حادثه چنین توضیح می دهد: “در مورد علت حادثه دو نظر هست، محتمل ترین علت، عدم رعایت مسایل ایمنی و دومین دلیل، خرابکاری است. نتیجه قطعی علت آتش سوزی بعد از اطفای کامل حریق مشخص خواهد شد.”

نیروهای دولتی با اعلام وضعیت اضطراری در صدد جلوگیری از گسترش آتش به واحد نظامی نزدیک به محل آتش سوزی هستند که تسلیحات و هواپیماهای نظامی را تهدید می کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گروهی از نیروهای روس هوادار اوکراین به مناطق مرزی در روسیه حمله کردند

ماکرون خطاب به متحدان اوکراین: بزدلی را کنار بگذارید؛ باید با درک شرایط شجاعت داشته باشیم

توقف پیشروی روس‌ها در محدوده آودیئیفکا؛ اوکراین: کشتی ۶۵ میلیون دلاری روسیه را هدف گرفتیم