فیلم حادثه ای «زمان کشتن» با بازی مارتین کمپ

فیلم حادثه ای «زمان کشتن» با بازی مارتین کمپ
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مارتین کمپ، بازیگر بریتانیایی با فیلم حادثه ای «زمان کشتن» به پرده سینما بازگشته است. در این فیلم او نقش پدری را بازی می کند که برای نجات دختر به

آگهی

مارتین کمپ، بازیگر بریتانیایی با فیلم حادثه ای «زمان کشتن» به پرده سینما بازگشته است. در این فیلم او نقش پدری را بازی می کند که برای نجات دختر به گروگان گرفته شده اش، خودسرانه دست به کشتار می زند.

مارتین کمپ که در دهه هشتاد میلادی نوازنده گیتار باس گروه راک بود می گوید: «من کارهای مختلفی انجام داده ام، از مجری گری برنامه تلویزیون تا عضویت در گروه موسیقی. ولی چیزی از ته قلب دوست داشتم برگشتن به بازیگری بود و این به نظر پروژه بسیار خوبی آمد.»

مارتین کمپ که در گذشته در فیلمهای خشن نقش بازی کرده می گوید: «فیلمهای سینمایی بازتاب دنیای اطراف ما هستند. اما چیزی که همیشه در کار حرفه ای از خودم می پرسم، سوال مهم من این است که آیا من مروج خشونت هستم؟ معتقدم کارهای ما بازتابی از رویدادهای محیط پیرامون است. من طرفدار دولت مداخله گر نیستم معتقدم هر کس باید برای خودش تصمیم بگیرد از جمله اینکه می خواهد چه فیلمی ببیند. فیلمها بازتابی از رویدادهای اطراف ما هستند و «زمان کشتن» یکی از این فیلمهاست.»

فیلم بریتانیایی «زمان کشتن» به کارگردانی نیل جونز، در سینماهای بریتانیا در اکران است و دی وی دی آن از پانزدهم ژوئن به بازار می آید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد