یونان: اقتصاد در جستجوی درمان و بخش درمانی در جستجوی پول

یونان: اقتصاد در جستجوی درمان و بخش درمانی در جستجوی پول
Copyright 
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

این روزها همان طور که سلامت اقتصاد یونان در خطر است، بخش سلامت این کشور هم درگیر مشکل اقتصادی است و به ویژه در پنج سال گذشته دچار مشکلات فراوانی شده

آگهی

این روزها همان طور که سلامت اقتصاد یونان در خطر است، بخش سلامت این کشور هم درگیر مشکل اقتصادی است و به ویژه در پنج سال گذشته دچار مشکلات فراوانی شده است.

کارکنان بخش آمبولانس در آتن اخیرا تهدید به اعتصاب کرده بودند. آنها می گویند که حقوق اضافه کاری، پاداش شبکاری و حق تعطیلات آنها از ماه دسامبر سال میلادی گذشته تا کنون پرداخت نشده است.

یکی از آمبولانس داران گفت: «ما مدت نسبتا زیادی بردباری نشان دادیم. ما دشواری شرایط را درک می کنیم. اما می دانید که همکاران ما الزاماتی دارند. آنها بدهکارند و الان به نقطه بحرانی رسیده اند.»

در پارکینگ مرکزی اورژانس ملی یونان آمبولانس های متروکه بسیاری دیده می شود.

رئیس صنف آمبولانس داران آتن گفت: «در اینجا پنجاه آمبولانس می بینید که کار نمی کنند، چون خراب شده اند. بیشترشان مشکل جدی مثل خرابی موتور دارند. بقیه خرابی های جزئی تری دارند که قابل تعمیر است اما به دلیل کمبود بودجه تعمیر نشده اند.»

سیملا توختیدو خبرنگار یورونیوز در آتن می گوید: «دولت وعده داده است که بخشی از بدهی های عقب افتاده را پرداخت کند. کارکنان خدمات آمبولانس اعتصاب خود را شکسته اند چون نمی خواهند که سلامت عمومی به خطر بیافتد، به ویژه در این زمان که با وجود گردشگران، نیاز بیشتری به آنها هست. باید دید که راه حل نهایی چه خواهد بود.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

روزی چند عدد تخم‌‌مرغ می‌توان خورد؟ متخصصان تغذیه پاسخ می‌دهند

چگونه انگیزه بیشتری برای دویدن داشته باشیم؟

دویدن چه فوایدی دارد و چرا باعث شادی می‌شود؟