بازگشت آرنولد شوارتزنگر به فیلم ترمیناتور

بازگشت آرنولد شوارتزنگر به فیلم ترمیناتور
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ستارگان قسمت پنجم فیلم «نابودگر» یا «ترمیناتور» در مراسم اولین اکران فیلم در اروپا که در برلین برگزار شد شرکت کردند. آرنولد شوارتزنگر، بازیگر

آگهی

ستارگان قسمت پنجم فیلم «نابودگر» یا «ترمیناتور» در مراسم اولین اکران فیلم در اروپا که در برلین برگزار شد شرکت کردند. آرنولد شوارتزنگر، بازیگر قسمتهای پیشین فیلمهای نابودگر در این فیلم که تابستان امسال با عنوان «نابودگر: پیدایش» اکران می شود، همچنان نقش روبات انسان نما را بازی می کند.

هنرپیشه ۶۷ ساله آمریکایی و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا در باره بازگشت به این فیلم می گوید: «اوقات خوبی با این فیلم داشتم. سرحال هستم. ‫از نظر بدنی خیلی آماده ام‬. ‫و هیچ مشکلی با اجرای صحنه های اکشن ندارم. اوضاع با گذشته فرق نکرده است.»

مانند اولین فیلم ترمیناتور (۱۹۸۴) جان کانر که جیسون کلارک نقشش را بازی می کند، کایل ریز با بازی جی کانتری را به زمان گذشته می فرستد تا مانع از آن شود که ترمیناتور، مادرش، سارا کانر را به قتل برساند.

در این فیلم جدید به کارگردانی آلن تیلور، کارگردان آمریکایی سیر زمانی داستان تغییر کرده است و نقش های همیشگی جای خود را عوض کرده اند.

امیلیا کلارک، بازیگر برتانیایی نقش سارا کانر می گوید: «عالیست، آرنولد در نقشی که بارها بازی کرده است ظاهر می شود. در فیلمنامه رابطه ای انسانی بین او و سارا گنجانده شده است، اما ظرافت های جدیدی به نقشش اضافه می کند. در شخصیت او خصوصیات انسانی بیشتری می بینید و به نظرم، این نکته شخصیتی تازه و واقعاً خوب به ترمیناتور می دهد.»

آلن تیلور هم درباره فیلم می گوید: «هیچ چیز به اندازه لحظه ای که پس از مدتها کار کردن در حریم خودتان، کارتان را به دنیای خارج عرضه می کنید، سوررئالیستی نیست. کارتان را ارائه می کنید بعد خودتان را نیشگون می گیرید که مطمئن شوید بیدارید. فکر کنم شب اول که با آرنولد روی صحنه بودم و آرنولد کارهای خاص خودش را می کردم مجبور شدم خودم را نیشگون بگیرم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد

ژان لوک گدار از بنیانگذاران موج نو سینمای فرانسه و جهان درگذشت