بریتانیا بر کنترل مرزها در بندر کاله و کانال مانش می افزاید

بریتانیا بر کنترل مرزها در بندر کاله و کانال مانش می افزاید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بریتانیا به دنبال هرج و مرج ناشی از اعتصاب و تلاش پناهجویان در بندر کاله فرانسه برای رسیدن به آنسوی کانال مانش در روز چهارشنبه، درصدد افزایش تدابیر و

آگهی

بریتانیا به دنبال هرج و مرج ناشی از اعتصاب و تلاش پناهجویان در بندر کاله فرانسه برای رسیدن به آنسوی کانال مانش در روز چهارشنبه، درصدد افزایش تدابیر و شمار نیروهای امنیتی است.

تخمین زده می شود حدود ۳ هزار پناهجو در بندر کاله فرانسه با امید رسیدن به بریتانیا و دریافت اجازه اقامت در این کشور، منتظر فرصتی مناسب هستند.

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا شرایط روز چهارشنبه در بندر کاله فرانسه را «غیرقابل قبول» توصیف کرد. آقای کامرون گفت: «ما امکان استقرار پرسنل بیشتر با سگ های ردیاب در آنسوی کانال را بررسی می کنیم، در مورد ایجاد حصار و موانع نیز کارهای زیادی باید انجام شود. همکاری ما با فرانسوی ها باید بسیار تنگاتنگ باشد، انگشت اتهام را به سوی هم نشانه رفتن سودی ندارد. همکاری فی مابین قوی است که باید ادامه اش دهیم.»

اعتصاب بخش حمل و نقل دیروز در بندر کاله فرانسه و ترافیک سنگین ناشی از آن فرصتی را فراهم آورده بود تا پناهجویان در روز روشن به سوی کامیونها و خودروهایی که عازم بریتانیا بودند، هجوم بیاورند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استعفای مدیر فرانسوی به دلیل تهدید به مرگ پس از تذکر حجاب؛ دولت از دانش‌آموز محجبه شکایت می‌کند

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

بالاترین سطح هشدار امنیتی در فرانسه؛ ماکرون: داعش خراسان بارها تلاش کرده به خاک ما حمله کند