ترکیب فناوری، سینما و تفریح در سینمای مخفی در لندن

ترکیب فناوری، سینما و تفریح در سینمای مخفی در لندن
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

«سینمای مخفی» در لندن، تجربه تازه ای از رویدادهای سینمایی است که شخصیت های معروف فیلم های محبوب و دنباله دار از جمله جنگ ستارگان را به شکلی زنده می

آگهی

«سینمای مخفی» در لندن، تجربه تازه ای از رویدادهای سینمایی است که شخصیت های معروف فیلم های محبوب و دنباله دار از جمله جنگ ستارگان را به شکلی زنده می کند. جزییات این رویداد برای دیگران آشکار نیست و از شرکت کنندگان هم که در این رویداد نقش مستقیم بازی می کنند خواسته شده اطلاعاتی منتشر نکنند.

خریداران بلیط این تجربه که بی شباهت به حضور در پارک های بازی یا شهرک های سینمایی نیست، به محض ورودشان، به فضای فانتزی و در کنار موجودات فضایی منتقل می شوند.

فابین ریگال موسس و کارگردان سینمای مخفی در لندن می گوید: «معتقدم مخاطبان به دنبال تجربه ای متفاوت با سالن های سینما یا کنسرت یا گالری و یا رستوران معمولی هستند. مردم خواهان راه های مختلف تجربه فرهنگی هستند . فکر می کنم سینمای مخفی همان تمایلی را در مردم برمی انگیزد که هر فناوری تازه ایجاد می کند. مخاطبان هم آماده برقراری ارتباط هستند و می خواهند جزیی از فرهنگ و این تجربه باشند.»

تجربه سینمای مخفی ارزان تمام نمی شود. بهای بلیط آن معادل ۱۱۰ یورو است. بعلاوه هزینه یونیفورم را هم باید اضافه کرد. بنا به پیش بینی برگزارکنندگان بیش از ۱۵۰۰ نفر در هر یک از این رویداد ها که شامل ۱۰۰ نمایش است شرکت خواهند کرد.

سینمای مخفی تا ۲۷ سپتامبر در جریان است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد