یونان؛ حامیان آری در همه پرسی می خواهند اطمینان دوباره اروپا را جلب کنند

یونان؛ حامیان آری در همه پرسی می خواهند اطمینان دوباره اروپا را جلب کنند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یکشنبه یونان به استقبال همه پرسی برنامه های کمک مالی گروه یورو خواهد رفت و حامیان نه و آری به این برنامه ها جمعه گردهمایی بزرگی در آخرین ساعات

آگهی

یکشنبه یونان به استقبال همه پرسی برنامه های کمک مالی گروه یورو خواهد رفت و حامیان نه و آری به این برنامه ها جمعه گردهمایی بزرگی در آخرین ساعات تبلیغات پیش از همه پرسی برگزار کردند.

خبرنگار ما به میان حامیان آری این همه پرسی در استادیوم پاناتناییک آتن رفت و از آنها دلیل پذیرش برنامه کمک های مالی اروپا را پرسید.

مرد جوانی به خبرنگارمان گفت: “ با وجود اینکه تدابیر اقتصادی سختی در ازای کمکهای مالی به مردم یونان تحمیل خواهد شد اما باید گفت که تاکنون پیشرفتهای چشمگیری داشته ایم. مردم به این سختگیریها عادت کرده اند و آنقدر از رشد اقتصادی دور نیستیم. اگر دوباره قرار باشد تدابیر سختگیرانه اتخاذ شود به هرترتیب برایمان دشوار خواهد بود اما این دشواریها باعث پیشرفتمان خواهد شد.”

دیگر یونانی ساکن آتن افزود: “می خواهم از این دردسرها رها شویم. می خواهیم در اروپا ماندگار باشیم. آیا می توان تصور خروج از اروپا را در سر پروراند؟ اگر نه؟ چطور جواب نه می تواند ما را از این بحران رها کند. رهبران کشور مرتبا به ما دروغ می گویند.”

خبرنگار ما از آتن می گوید: “در مقابل استادیوم پاناتناییک، پرچم یونان و اتحادیه اروپا در کنار هم افراشته شده اند. هواداران آری در همه پرسی معتقدند که رای شان می تواند بین یونان و اروپا اطمینانی دوباره برقرار کند.”

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سیپراس: یونان با سربلندی در اتحادیه اروپا باقی خواهد ماند

سیپراس: اگر نتیجه همه پرسی نه باشد با بروکسل به توافق می رسیم

آتن؛ برخی از حامیان نه به همه پرسی، پرچم نمادین اروپا را آتش زدند