برگزاری جشنهای روز استقلال در آمریکا

برگزاری جشنهای روز استقلال در آمریکا
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

روز شنبه همزمان با روز استقلال آمریکا، جشن های مختلفی در سراسر ایالات متحده برگزار شد. در بسیاری از شهرهای آمریکا از جمله در فیلادلفیا و در برابر

آگهی

روز شنبه همزمان با روز استقلال آمریکا، جشن های مختلفی در سراسر ایالات متحده برگزار شد.

در بسیاری از شهرهای آمریکا از جمله در فیلادلفیا و در برابر ساختمانی که اعلامیه استقلال آمریکا در آن امضا شد، رژه هایی در گرامیداشت ۲۳۹ امین سالگرد استقلال این کشور برگزار شد.

در همین حال نمونه بازسازی شده کشتی جنگی هرمیون که در سال ۱۷۸۰ ژنرال مارکی دو لافایت را برای کمک به ایالات تحت استعمار بریتانیا به آمریکا رسانده بود، با طی همان مسیر به این کشور رسید.

لافایت اقیانوس اطلس را برای رسیدن به آمریکا طی کرد تا جورج واشینگتن را از حمایت فرانسه از استقلال طلبان مطلع کند. جورج واشینگتن فرماندهی شورشیان استقلال طلب را بر عهده داشت.

شنبه شب جشن روز استقلال آمریکا با حضور باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور در چمنزار ضلع جنوبی کاخ سفید در واشنگتن ادامه یافت.

باراک اوباما که همراه با میشل اوباما، بانوی اول آمریکا در مراسم گرامیداشت روز استقلال حضور یافته بود در سخنانی از تلاشهای سربازان آمریکایی یاد کرد.

در مراسم جشن در بنای یادبود لینکلن در واشنگتن که با آتش بازی همراه بود برونو مارس و بری مانیلو، خوانندگان معروف آمریکایی به هنرنمایی پرداختند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از انتقال هواپیمای مافوق صوت کنکورد از مسیر رودخانه در نیویورک

ماجرای مرموز کشف پای قطع شده یک انسان در متروی نیویورک

محاکمه ترامپ در نیویورک ۲۰ روز پس از «سه‌شنبه بزرگ» انتخابات مقدماتی آغاز می‌شود