خداحافظی غمناک کاسیاس با هواداران رئال

خداحافظی غمناک کاسیاس با هواداران رئال
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ایکر کاسیاس، سنگربان پیشین کهکشانی ها که به تیم پورتو پرتغال پیوسته، پیش از ترک مادرید در یک کنفرانس خبری با چشمانی گریان از هواداران تیم محبوبش

آگهی

ایکر کاسیاس، سنگربان پیشین کهکشانی ها که به تیم پورتو پرتغال پیوسته، پیش از ترک مادرید در یک کنفرانس خبری با چشمانی گریان از هواداران تیم محبوبش خداحافظی کرد.

کاسیاس طی شانزده فصل حضور خود در تیم رئال مادرید پنج بار به همراه این تیم قهرمان لالیگا شد و سه جام لیگ قهرمانان اروپا را نیز فتح کرد. او علاوه بر این به همراه کهشکشانی ها دو بار در جام حذفی اسپانیا، دو بار در سوپرجام اروپا، یک بار در جام باشگاه های جهان و چهار بار نیز در سوپرجام اسپانیا قهرمان شد.

نکته سوال برانگیز در این کنفرانس خبری این بود که هیچ یک از مسئولان باشگاه رئال مادرید کاسیاس را در این نشست همراهی نمی کردند. وی که به دلیل تاثر شدید به سختی صحبت می کرد در بخشی از سخنان خود گفت: «بیش از آنکه به عنوان یک دروازه بان خوب یا بد در خاطره ها بمانم، دوست دارم از من به عنوان یک انسان خوب که گاهی هم اشتباه می کند، یاد کنند. از شما تشکر می کنم. هزار بار تشکر می کنم. هر جا باشم به یادتان هستم و همیشه فریاد میزنم زنده باد رئال مادرید.»

سنگربان پیشین رئال، اشتیاق و علاقه اعضاء و نیز برنامه های سرمربی پورتو را از جمله دلایل انتخاب این تیم پرتغالی برای ادامه دوران بازیگری اش عنوان کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ایکر کاسیاس به‌دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

سایه یک بوسه بر قهرمانی در جام جهانی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا برکنار شد