سرعت: پیروزی راحت مارک مارکز در آلمان

سرعت: پیروزی راحت مارک مارکز در آلمان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دومین پیروزی فصل مارک مارکز مارک مارکز، راننده اسپانیایی تیم هوندا فاتح مسابقات موتو جی پی جایزه بزرگ آلمان شد. پس از به صدا درآمدن سوت آغاز رقابت،

آگهی

دومین پیروزی فصل مارک مارکز

مارک مارکز، راننده اسپانیایی تیم هوندا فاتح مسابقات موتو جی پی جایزه بزرگ آلمان شد. پس از به صدا درآمدن سوت آغاز رقابت، خورخه لورنسو راننده اسپانیایی تیم یاماها با یک استارت خوب همه حریفان را پشت سر گذاشت. مارکز که رقابت را از جایگاه نخست شروع کرد سایه به سایه هموطنش حرکت کرد و در دور پنجم از او سبقت گرفت.

در ادامه هیچ یک از حریفان نتوانستند مدعی عنوان قهرمانی را به چالش بکشند و در نهایت مارک ۲۲ ساله زودتر از همه از خط پایان گذشت و دومین پیروزی فصل خود را جشن گرفت. دانی پدروسآ، هموطن و هم تیمی مارکز دوم شد و والنتینو روسی، صدرنشین جدول کلی رقابت هم به جایگاه سوم قناعت کرد.

درخشش سیمیون بلژیکی در رقابت های موتو ۲

ژاوی سیمیون راننده ۲۵ ساله بلژیکی قهرمان مسابقات موتو ۲ آلمان شد. او توانست با ارائه نمایشی عالی مانع کسب سومین پیروزی متوالی ژوهان زارکو فرانسوی شود. ژوهان که در هلند و اسپانیا به راحتی رقیبان را پشت سر گذاشته بود این بار با حریف سر سخت بلژیکی خود رو به رو شد. او در نهایت با ۸۳ هزارم ثانیه نسبت به سیمون به جایگاه دوم بسنده کرد.

دانی کنت راننده بریتانیایی تیم هوندا با برتری در آلمان ثابت کرد که امسال در مسابقات موتو ۳ دست نیافتنی است. صدر نشین جدول کلی رقابت ها مسیر مسابقه را در ۳۹ دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۳۵۹ هزارم ثانیه پیمود. او پس از پایان این دور به امتیاز ۱۹۰ رسید و اختلافش را با نفر دوم به ۶۶ امتیاز رساند.

افرین وازگیز هم تیمی اسپانیایی دانی هم با بیش از ۷ ثانیه اختلاف دوم شد.

روسی تمام نشدنی

درست یک هفته پس از برد تاریخی تیم فوتبال ایتالیا مقابل فرانسه در فینال جام جهانی آلمان، والنتینو روسی اسطوره مسابقات موتور سواری افتخاری دیگر برای هموطنانش کسب کرد.

او روی پیست زاکسینرینگ رقابت فشرده ای با هموطنش مارکو ملاندری داشت. دو موتور سوار رقابت شانه به شانه داشتند. در دور آخر روسی که در جایگاه دوم قرار داشت با اتکا به نبوغ خود سر پیچ مارکو را پشت سر گذاشت و زمینه پیروزی اش را فراهم کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فرانتس بکن بائر، قیصر فوتبال آلمان در ۷۸ سالگی درگذشت

نخستین تجربه خارجی ماشین گلزنی تاتنهام؛ هری کین به بایرن مونیخ پیوست

دورتموند هفته آخر کم آورد؛ بایرن مونیخ برای یازدهیمن سال متوالی قهرمان بوندسلیگا شد