مجلس یونان برای رای دادن به اصلاحات پیشنهادی وام دهندگان آماده می شود

مجلس یونان برای رای دادن به اصلاحات پیشنهادی وام دهندگان آماده می شود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پارلمان یونان امروز عصر دومین مرحله رأی گیری برای اصلاحات درخواستی وام دهندگان را در ازای دریافت سومین مجموعه کمکهای مالی انجام می دهد. این اصلاحات

آگهی

پارلمان یونان امروز عصر دومین مرحله رأی گیری برای اصلاحات درخواستی وام دهندگان را در ازای دریافت سومین مجموعه کمکهای مالی انجام می دهد. این اصلاحات که در حال حاضر در کمیسیون های مختلف مجلس این کشور مورد بررسی است، هنوز به رأی گیری سپرده نشده است.

وزیر دارایی یونان در پارلمان این کشور گفت: «ما برای مذاکرات درباره توافق جدید دو هفته فرصت خواهیم داشت، بنابراین بسیار مهم است که این فرآیند اقدامات اولیه را تمام کنیم تا بتوانیم مذاکرات را جمعه آینده شروع کنیم».

یکی از شهروندان می گوید:«حالا تنها گزینه ممکن برای پایان دادن به این وضعیت این است که به لایحه مذکور رای بدهیم تا به درون اروپا برگردیم و راه خودمان را به بازارها باز کنیم و به این ترتیب می توانیم اروپا را هم تغییر بدهیم!»

از سوی دیگر، همزمان با آماده شدن مجلس برای این رأی گیری، الکسیس سیپراس نخست وزیر یونان و بانکداران این کشور، امروز در نشستی که هدف اصلی آن نگهداشتن یونان در حوزه پولی یورو است با هم ملاقات خواهند کرد.

این اصلاحات شامل تغییراتی در نظام قضایی مدنی و نیز گامهایی در راستای شفاف سازی و بهبود بخشنامه های بانکی این کشور است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نشست پارلمان یونان برای اجرای بخش دوم اصلاحات درخواستی طلبکاران

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد