کودکان گمشده در اروپا

کودکان گمشده در اروپا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هر سال ۲۵۰ هزار کودک در اروپا گم می شوند. تعدادی از این کودکان، از مناطق جنگزده فرار کرده اند، یا قربانی سوء استفاده و بهره برداری جنسی بوده اند. عده

آگهی

هر سال ۲۵۰ هزار کودک در اروپا گم می شوند. تعدادی از این کودکان، از مناطق جنگزده فرار کرده اند، یا قربانی سوء استفاده و بهره برداری جنسی بوده اند. عده ای را هم یکی از والدینشان ربوده اند.

شماره تلفنی بطور رایگان در اختیار والدین قرار دارد تا بتوانند کودکان گمشده را پیدا کنند. بودجه ای که اتحادیه اروپا به این شماره تلفن اختصاص داده، تا پایان سال جاری میلادی تمام می شود و اتحادیه اروپا ادامه کار را بر عهده هر یک از کشورهای عضو گذاشته است. آیا حمایت تک تک کشورهای عضو و پشتیبانی سازمان های خیریه می تواند این خط تلفن اطلاع رسانی اضطراری را نجات دهد؟

بیست سال از ماجرای مارک دوترو، دزد و قاتل کودکان می گذرد. آیا اروپا هشیارتر شده است؟ آیا مقامات مسئول و نهادهای مدنی به میزان کافی با هم همکاری می کنند؟

دلفین مورالِس، دبیرکل فدراسیون کودکان گمشده در اروپا، کاترین بیردر، نماینده ائتلاف لیبرال دموکراتها در پارلمان اروپا و آلن رُمو، افسر پلیس واحد مرکزی گمشدگان پلیس فدرال بلژیک به پرسشهای کریس برنز، خبرنگار یورونیوز پاسخ می دهند. برای تماشای این بحث، روی ویدئوی برنامه کلیک کنید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مخالفان و موافقان اتحادیه اروپا چه بیمها و امیدی دارند؟

چرا با وجود کمک مالی اتحادیه اروپا به کشورهای فقیر، مهاجران اقتصادی راهی اروپا می شوند؟

ماندن یا نماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا چه پیامدهایی برای طرفین خواهد داشت؟