انتقال قطعه پیدا شده از یک هواپیما به فرانسه

انتقال قطعه پیدا شده از یک هواپیما به فرانسه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

قطعه هواپیمای کشف شده در سواحل جزیره رئونیون در اقیانوس هند برای تحقیق و بررسی به پاریس، پایتخت فرانسه منتقل شد. این قطعه هواپیما صبح شنبه همراه با

آگهی

قطعه هواپیمای کشف شده در سواحل جزیره رئونیون در اقیانوس هند برای تحقیق و بررسی به پاریس، پایتخت فرانسه منتقل شد. این قطعه هواپیما صبح شنبه همراه با یک پرواز مسافربری وارد فرودگاه اورلی در پاریس شد.

روز چهارشنبه کشف قطعه ای از بال یک هواپیما در جزیره رئونیون که از متعلقات فرانسه است، منجر به افزایش گمانه زنی ها در مورد سرنوشت پرواز ام اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی شد.

وزیر ترابری مالزی روز شنبه گفت که این کشور از نزدیک با تحقیقات فرانسه در مورد این قطعه هواپیما همکاری خواهد کرد.

او گفت: «ما دو گروه اعزام کردیم: یکی به فرانسه و دیگری به جزیره رئونیون تا قطعات بیشتری از هواپیما را در جزیره جستجو کنند.»

قرار است قطعه هواپیمای کشف شده برای بررسی بیشتر به شهر تولوز فرانسه منتقل شود. قسمتهایی از یک چمدان نیز در نزدیکی قطعه هواپیمای کشف شده، پیدا شده بود که برای بررسی بیشتر و انجام آزمایش دی ان ای به فرانسه منتقل شده است.

پرواز ام اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی که یک بوئینگ ۷۷۷ بود ماه مارس ۲۰۱۴ از صفحات رادار محو شده بود بدون اینکه هیچگاه اثری از آن یافت شود. این هواپیما در مسیر کوالالامپو به پکن در پرواز بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یک سال پس از ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی، تئوریها و ادعاها

فرانسه از طرحی بلندپروازانه برای مقابله با روند «افول» پژوهش‌های پزشکی رونمایی کرد

چرا فضا به محیط ایده‌آل برای تحقیق در مورد بیماری سرطان تبدیل شده است؟