سرعت: دومین پیروزی فصل لاتوالا در مسابقات رالی جهانی

سرعت: دومین پیروزی فصل لاتوالا در مسابقات رالی جهانی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

درخشش لاتوالا در کشورش فنلاند یاری ماتی لاتوالا فاتح مسابقات رالی کشورش، فنلاند شد. راننده تیم فولکس واگن با کسب این برد ارزشمند هم دومین پیروزی فصل

آگهی

درخشش لاتوالا در کشورش فنلاند

یاری ماتی لاتوالا فاتح مسابقات رالی کشورش، فنلاند شد. راننده تیم فولکس واگن با کسب این برد ارزشمند هم دومین پیروزی فصل خود را در برابر دیدگان هموطنانش به دست آورد و هم فاصله خود را در جدول رده بندی اندکی با سباستین اوژیه کم کرد.

اوژیه، هم تیمی لاتوالا با اختلاف بیش از ۱۳ ثانیه دوم شد. اما در جدول رده بندی این راننده فرانسوی به ۱۸۲ امتیاز پیشتاز بلامنازع مسابقات رالی این فصل است.

مادس اوستبرگ، راننده نروژی تیم سیتروئن هم پشت سر ۲ راننده تیم فولکس واگن در جایگاه سوم قرار گرفت.

سنت شکنی کارلوس سینز در مسابقات رالی فنلاند

بیست و پنج سال پیش مسابقات رالی فنلاند شاهد درخشش کارلوس سینز، راننده اسپانیایی تیم تویوتا بود. فنلاند در آن سال چهلمین دوره رقابت های رالی خود را برگزار می کرد. تا آن زمان تنها رانندگان فنلاندی و سوئدی موفق به فتح این رقابت ها شده بودند، رانندگانی که به خوبی با پیچ و خم جاده های باریک این مسابقه آشنا بودند.

اما، کارلوس ۲۸ ساله در آن سال سنت شکنی کرد و برگی از تاریخ را به نام خود نوشت. او نام خود را به عنوان نخستین غیر اسکاندیناویایی فاتح مسابقات رالی فنلاند ثبت کرد.

پیروزی جووینازی در مسابقه ای ناتمام

آنتونیو جووینازی ایتالیایی پیروز سومین مسابقه رد بول این هفته شد. این راننده ۲۱ ساله با یک استارت فوق العاده رقبای مدعی خود را پشت سر گذاشت. او تا دور چهارم که رقابت به علت بارندگی شدید متوقف شد به صدر نشینی اش ادامه داد.

با این که آنتونیو پیروز چهار دور نخست بود ولی به علت ناتمام ماندن مسابقه، نتوانست امتیاز کامل این رقابت را از آن خود کند.

او هم اکنون با ۳۳۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. فیلیکس روزنکویست راننده سوئدی هم دوم شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پیروزی نوویل در مسابقات رالیِ کاتالونیا؛ اوژیه صدرنشین باقی ماند

فرمول یک؛ همیلتون روند پیروز‌ی‌ در مسابقات فصل را از دومین گرند پری اتریش آغاز کرد

رالی مراکش؛ ناکامی بزرگ العطیه و پترانسل در مرحله چهارم