آمادگی گلف بازهای مطرح جهان برای قهرمانی در آخرین گراند اسلم فصل

آمادگی گلف بازهای مطرح جهان برای قهرمانی در آخرین گراند اسلم فصل
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نود و هفتمین دوره مسابقات گلف «پی جی ای» آمریکا روز پنجشنبه در ویسکانسین برگزار خواهد شد. بزرگان گلف جهان از اقصی نقاط دنیا به این شهر می روند تا

آگهی

نود و هفتمین دوره مسابقات گلف «پی جی ای» آمریکا روز پنجشنبه در ویسکانسین برگزار خواهد شد. بزرگان گلف جهان از اقصی نقاط دنیا به این شهر می روند تا برای کسب آخرین گراند اسلم فصل به رقابت بپردازند.

روری مک ایلروی، مرد شماره یک گلف جهان که تازه بهبود یافته از آمادگی بالای خود گفت: «خوب تمرین کردم و حس خوبی هم دارم. بهبود یافتم و خوب به توپ ضربه می زنم. هنوز در زدن ضربات کوتاه مشکل دارم. باید روی آن کار کنم. زمانی که پایم در آتل بود تمرین می کردم. در واقع همه چیز خوب است.»

تایگر وودز، مرد شماره یک پیشین جهان نیز با آمادگی بالا پا به این رقابت ها خواهد گذاشت. او چهار بار فاتح این تورنمنت شده است.

او اظهار داشت: «دقیقا نمی دانم گلف باز چندم جهان هستم، فکر کنم حدود دویستم باشم. این موضوع برای من زیاد اهمیت ندارد. سعی می کنم بهتر شوم. در تورنمنت های که شانس پیروزی دارم شرکت می کنم و تلاش می کنم بازی خوب و منسجمی ارائه کنم.»

اما بخت نخست قهرمانی در این رقابت ها جردن اسپیت آمریکایی است. او در ابتدای این فصل عملکرد فوق العاده ای داشت و فاتح مسابقات مسترز آگوستا و همچنین گلف آزاد کشورش شد.

از بوبا واتسون، گلف باز آمریکایی و جاستین روز بریتانیایی نیز به عنوان دیگر مدعیان قهرمانی نام برده می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

نخستین دوره جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۵ با شیوه جدید و حضور ۳۲ تیم در آمریکا برگزار می‌شود

تیم ایران با شکست مقابل آمریکا از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حذف شد