یونان در آستانه تصمیم در مورد سومین بسته کمک مالی

یونان در آستانه تصمیم در مورد سومین بسته کمک مالی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در حالی که یونان در تعطیلات تابستانی به سر می برد، پارلمان این کشور قرار است در مورد قبول سومین بسته کمک مالی خارجی تصمیم گیری کند. دولت در توافق

آگهی

در حالی که یونان در تعطیلات تابستانی به سر می برد، پارلمان این کشور قرار است در مورد قبول سومین بسته کمک مالی خارجی تصمیم گیری کند. دولت در توافق اخیر متعهد می شود که در قبال دریافت یک کمک ۸۶ میلیارد یورویی، اصلاحات اقتصادی جدیدی را اعمال کند.

یکی از شهروندان آتنی می گوید: «دولت باید زودتر وارد عمل می شد. آنها می بایست مشکلات درون حزب را هم حل می کردند، برای همین، تا به این نقطه برسیم دیر شد.»

آلکسیس سیپراس، نخست وزیر یونان روز چهارشنبه نسبت به نظر مثبت پارلمان در این زمینه اظهار خوشبینی کرده بود.

یکی از طرفداران حزب حاکم، سیریزا می گوید: «آخرین نظرسنجی ها نشان می دهند که مردم هم چنان از دولت و از نخست وزیر سیپراس حمایت می کنند. اما این حمایت ابدی نیست و نمی تواند برای ماه ها و سال ها باقی بماند. ما باید ثابت کنیم که با دولت های قبلی فرق داریم.

خبرنگار یورونیوز در آتن می گوید: «تنها ساعاتی به رأی گیری حیاتی در پارلمان باقی مانده است. دولت می کوشد نمایندگان را قانع کند که توافق با وام دهندگان بهترین راه حل ممکن است. اما پیشنهاد انتخابات زودرس بیشتر و بیشتر به گوش می رسد و دولت به ناچار باید همه را متقاعد کند که توافق برای کمک سوم ضروری بوده است.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مشعل بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در المپیای یونان روشن شد

یونان موفق شد سردسته باند بزرگ بین‌المللی قاچاق سوخت با درآمد ۲۱ میلیارد دلاری را دستگیر کند

«دانشگاه‌های خصوصی نمی‌خواهیم»؛ دانشجویان یونان خشمگین از تصمیم پارلمان با پلیس درگیر شدند