شناسایی یک فرد مظنون به بمبگذاری در بانکوک

شناسایی یک فرد مظنون به بمبگذاری در بانکوک
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مقامات دولت نظامی تایلند می گویند فردی را به گمان دست داشتن در انفجار بانکوک شناسایی کرده اند. این انفجار که روز دوشنبه در یک معبد پر رفت و آمد

آگهی

مقامات دولت نظامی تایلند می گویند فردی را به گمان دست داشتن در انفجار بانکوک شناسایی کرده اند. این انفجار که روز دوشنبه در یک معبد پر رفت و آمد هندوها در پایتخت تایلند روی داد، سبب کشته شدن دست کم ۲۲ نفر و جراحت بیش از ۱۲۰ نفر دیگر شد.

پرایوت چانوچا، نخست وزیر تایلند گفت فرد مظنون از طریق تصاویر ضبط شده در دوربین های مدار بسته در نزدیکی محل انفجار شناسایی شده است. او در عین حال تأکید کرد که این تصاویر چندان واضح نیستند و برای همین به تحقیقات بیشتری نیاز هست.

برخی اخبار تأیید نشده حاکی است این تصاویر متعلق به یکی از اعضا یک گروه مخالف دولت اهل شمال شرقی این کشور است.

هنوز هیچ فرد یا گروهی تا کنون مسئولیت حمله بانکوک را بر عهده نگرفته است، اما مقامات رسمی می گویند حمله کنندگان مشخصا صنعت گردشگری تایلند را مورد هدف قرار داده اند.

یک گردشگر آمریکایی می گوید: «من اولین بار است که به عنوان گردشگر به اینجا می آیم. مطمئن نیستم اگر این اتفاق قبل از رزرو بلیطم می افتاد، باز هم به اینجا می آمدم یا نه. اما حالا که اینجا هستم، حتی اگر اتفاقی هم بیفتد، دلیلی ندارد که سفرم را ناتمام بگذارم.»

تایلند سال هاست که دستخوش درگیری ها و خشونت های سیاسی بوده است، اما این نخستین بار است که حمله ای در این ابعاد اتباع خارجی در این کشور را هدف قرار می دهد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دومین انفجار در بانکوک در نزدیکی خط مترو

انفجار بانکوک؛ نوع جدیدی از حمله تروریستی در تایلند

جشن بزرگ هندوها در مالزی؛ باورمندانی که به نشانه توبه قلاب به پوست خود می‌زنند