همکاری فرانسه و بریتانیا برای مبارزه با قاچاقچیان انسان

همکاری فرانسه و بریتانیا برای مبارزه با قاچاقچیان انسان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

کنترل امنیتی بیشتر، رویکرد انسانی و قاطعیت در برخورد با قاچاقچیان انسان پایه های اصلی توافق نامه دوجانبه ای هستند که روز پنج شنبه میان برنار کازنوو،

آگهی

کنترل امنیتی بیشتر، رویکرد انسانی و قاطعیت در برخورد با قاچاقچیان انسان پایه های اصلی توافق نامه دوجانبه ای هستند که روز پنج شنبه میان برنار کازنوو، وزیر کشور فرانسه و همتای بریتانیایی او ترزا می، در شهر کاله فرانسه امضا شد. به این ترتیب دو کشور قصد دارند تا با همکاری بیشتر راه حلی برای بحران پناهجویان بیابند.

آقای کازنوو پس از امضای توافق نامه در کاله گفت: «این توافق به ما اجازه می دهد تا راه حل های مؤثری برای جلوگیری از افزایش موج پناهجویان یافته و به کار گیریم، مهاجران را به شیوه ای انسانی بپذیریم، مسئولیت خود در زمینه پناهندگی را قبول کنیم و به نبرد قاطعانه با شبکه های قاچاق انسان بپردازیم.»

تعداد زیادی از پناهجویان که در نزدیکی کاله زندگی می کنند، همه روزه در تلاشند تا با هر وسیله ممکن خود را به خاک بریتانیا برسانند.

خانم می نیز گفت: «وضعیتی که ما در کاله با آن مواجه هستیم، پیامد یک چالش جهانی در زمینه مهاجرت است. به همین دلیل دو کشور ما همکاری نزدیکی با هم دارند تا سایر کشورهای اتحادیه اروپا، کشورهای مبدأ مهاجران و کشورهای واسط بدانند که باید در حل این معضل نقش داشته باشند.»

موج وسیع مهاجرانی که بیشتر اهل سوریه و افغانستان هستند و همه روزه از طریق دریا و خشکی به اروپا می رسند، بحران انسانی و اقتصادی بزرگی را برای کشورهای میزبان ایجاد کرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بحران ناتمام مهاجرت غیرقانونی در کاله

مقدونیه در مرزهای خود با یونان اعلام وضعیت اضطراری کرد

افزایش بی سابقه درخواست پناهندگی در آلمان