معضل زنان نیمه برهنه و پوششهای نمایشی در میدان تایمز نیویورک

معضل زنان نیمه برهنه و پوششهای نمایشی در میدان تایمز نیویورک
نگارش از مهران احمدی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بیل دو بلازیو، شهردار نیویورک قصد دارد تا با پوششهای نمایشی، از جمله زنانی با بالاتنه برهنه در میدان تایمز این شهر مبارزه کند و برای این امر کارگروهی

آگهی

بیل دو بلازیو، شهردار نیویورک قصد دارد تا با پوششهای نمایشی، از جمله زنانی با بالاتنه برهنه در میدان تایمز این شهر مبارزه کند و برای این امر کارگروهی ویژه تشکیل داده است.

به گفته شهردار نیویورک این افراد با فشار و تحمیل از گردشگران درخواست پول می کنند و همین امر باعث ایجاد مزاحمت برای گردشگران شده است.

بیل دو بلازیو، شهردار نیویورک می گوید: «من به وضوح گفته ام که این وضع را دوست ندارم. به محیط آنجا کمکی نمی کند و ما فکری برای این شرایط خواهیم کرد. امیدوارم قبل از اول اکتبر و حتی زودتر از آن، گزارشی تهیه شود و اقداماتی کاملا مشخص پیشنهاد شود.»

ویلیام براتون، رئیس پلیس شهر نیویورک پیشنهاد دخالت پلیس برای «پاکسازی» میدان تایمز را مطرح کرده است.

یکی از افرادی که با پوشش نمایشی در میدان تایمز از مردم درخواست پول می کند، می گوید: «از مردم درخواست انعام کوچکی می کنم و آنها در پاسخ می گویند که یک دلار به هر چهار نفر شما می دهیم و می پرسند برای این یک دلار چه شیرین کاری می توانید انجام دهید؟ فکر می کنند ما اسباب بازی هستیم ولی ما اسباب بازی نیستیم.»

با این حال یک گردشگر آلمانی می گوید: «فکر می کنم عکس گرفتن با یک مرد آهنی در میدان تایمز می تواند جالب باشد.»

هر چند تمام گردشگران از حضور این افراد با پوششهای نمایشی خرسند نیستند.

یک گردشگر اهل هندوراس می گوید: «در ابتدا فردی با پوشش نمایشی گفت بین یک تا سه دلار دریافت می کند ولی بعد از آن درخواست پنج دلار کرد. ما مجبور شدیم پنج دلار به او بدهیم. جالب نیست!»

فردی نیمه عریان با کلاه گاوچرانی با آوازخوانی می گوید که هر آنچه شهردار و رئیس پلیس شهر بگویند انجام خواهد داد. او می گوید: «شما می خواهید چیزهایی دیوانه وار ببینید. شرایط به این شکل است و مردم برای دیدن اینگونه چیزها اینجا می آیند. ما در ایالت یوتا نیستیم. با این حال تکدی گری با اصرار زیاد و از روی صورت مردم پریدن و سپس درخواست پول کردن قانونی نیست.»

اینک باید دید که کارگروه شهرداری نیویورک چه تصمیمی برای حل این معضل خواهد گرفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند