ساحل هونولولو به علت آلودگی آب تعطیل شد

ساحل هونولولو به علت آلودگی آب تعطیل شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ساحل سفید و زیبای هونولولو در هاوایی که مورد استقبال گردشگران جهان است، از روز سه شنبه به علت احتمال ناسالم بودن آبهای ساحلی بسته شد. مقامهای مسئول

آگهی

ساحل سفید و زیبای هونولولو در هاوایی که مورد استقبال گردشگران جهان است، از روز سه شنبه به علت احتمال ناسالم بودن آبهای ساحلی بسته شد.

مقامهای مسئول هشدار داده اند فاضلابی که از پارک و منطقه کنار ساحل به دریا ریخته می شود، این ساحل توریستی را نامطمئن ساخته است. آزمایشهایی برای تعیین میزان آلودگی آب در حال انجام است.

شین انرایت، مدیر دفتر امور اضطراری هونولولو گفت: «ریسک نکنید. ما هنوز نمی دانیم چه چیزی در آب هست. می توانید دچار عفونتهای جدی و بشدت مریض بشوید یا بدتر.»

پیتر پارهار، گردشگر اهل ونکووور کانادا چنین یادآوری می کند :«انگلیسی زبان ها ممکن است آنچه از بلندگوها پخش می شود بفهمند ولی بخشی از آنها که انگلیسی نمی دانند اصلاً نمی فهمند چه خبر است و بچه هایشان را هم به داخل آب می برند.»

با وجود اطلاعیه های هشدار دهنده، هنوز تعدادی از گردشگران ناآگاه تن به آب می دهند و از آفتاب و آب لذت می برند.

بارانهای اخیر و طوفان موسمی بیش از ظرفیت مجاری عبور آب بوده است و بر اثر آن، فاضلاب شهری و ضایعات باغ وحش همجوار ساحل با آبهای کناره دریا آمیخته و آن را غیربهداشتی کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آزمون بر سر راه بایدن در خطرناک‌ترین لحظه؛ آیا خاورمیانه درگیر جنگی تمام‌عیار می‌شود؟

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ آنچه باید پیش از شروع محاکمه کیفری ترامپ بدانیم

مقامات آمریکایی می‌گویند بایدن به دنبال تشویق اسرائیل به کاهش تنش‌ها است