تاکید بر لزوم افزایش تدابیر امنیتی در ایستگاه های قطار اروپا در نشست پاریس

تاکید بر لزوم افزایش تدابیر امنیتی در ایستگاه های قطار اروپا در نشست پاریس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

وزرای کشور و حمل و نقل کشورهای اروپایی در نشستی در پاریس درباره لزوم افزایش تدابیر امنیتی در ایستگاه های قطار برای مقابله با حملات تروریستی توافق

آگهی

وزرای کشور و حمل و نقل کشورهای اروپایی در نشستی در پاریس درباره لزوم افزایش تدابیر امنیتی در ایستگاه های قطار برای مقابله با حملات تروریستی توافق کردند.

برنار کازنو، وزیر کشور فرانسه هدف از این نشست را هماهنگی برای اجرای طرح های امنیتی با موفقیت بیشتر عنوان کرد. وی گفت: « همگی معتقدیم که به طور کاملا فوری نیازمند ایجاد “پی ان آر” یا ثبت و درج نام مسافران در هر نوع سفری هستیم. این اقدام در کل اتحادیه اروپا به ما اجازه می دهد تا به سرعت بتوانیم به اطلاعات لازم دست پیدا کنیم و این با توجه به افزایش تردد افراد خطرناکی که با عبور از مرز وارد کشورمان می شوند بسیار مهم و لازم است.»

کازنو همچنین لزوم استفاده از پلیس های چند ملیتی در ایستگاه های قطار در سطح اروپا را راهی دیگر برای مقابله با افزایش امنیت در سطح اروپا عنوان کرد. این نشست بیش از یک هفته پس از اقدام یک جوان مراکشی برای تیراندازی در قطار آمستردام به پاریس برگزار شد.

بر اساس گزارش ها، میزان تردد مسافران در ایستگاههای راه آهن فرانسه بیست برابر بیش از فرودگاههاست و مقام های این کشور تاکید کرده اند که به دلیل حجم گسترده مسافران قادر به تامین امنیت ایستگاههای راه آهن مانند فرودگاهها نیستند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تبعات حمله انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل؛ اروپا نگران چیست؟

ورود گرد و غبار «بسیار غلیظ» صحرای آفریقا به اروپا رنگ آسمان را تغییر داد

آیا اروپا برای بازگشت ترامپ به کاخ سفید آماده است؟