«قدم زدنی در جنگل» فیلم کمدی و تازه رابرت ردفورد

«قدم زدنی در جنگل» فیلم کمدی و تازه رابرت ردفورد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رابرت ردفورد با یک فیلم کمدی و پرماجرا به نام «قدم زدنی در جنگل» به سینما برگشته است. برای بازیگر ۷۹ ساله که بیشترین مشغله اش اداره جشنواره ساندنس

آگهی

رابرت ردفورد با یک فیلم کمدی و پرماجرا به نام «قدم زدنی در جنگل» به سینما برگشته است. برای بازیگر ۷۹ ساله که بیشترین مشغله اش اداره جشنواره ساندنس است ساختن فیلم تازه پروژه طولانی ۱۲ ساله اما مورn علاقه ویژه او بود.

رابرت ردفورد که علاوه بر بازیگری از تهیه کنندگان فیلم هم هست می گوید: «طبیعت شخصیت سوم این فیلم است که برای من جذاب است. عاشق کمدی هستم و از فیلم «پای برهنه در پارک» کمدی دیگری نساخته بودم. یکی از نکته های دیگر فیلم برانگیختن احساس مهربانی است، درباره دوستی از دست رفته ای است که در طول داستان دوباره بدست می آید.»

«قدم زدنی در جنگل» براساس رمان پر فروشی به همین نام نوشته بیل برایسون، کمدی پرماجرای دو دوست قدیمی است که عازم یک پیاده روی سه هزار کیلومتری در کوه های آپالیشین، بین جورجیا و مین در شرق آمریکا می شوند. این سفر سخت برای این دوبازنشسته، درس های تازه ای در باره دوستی و زندگی دارد.

فیلم کمدی و ماجراجویانه «قدم زدنی در جنگل» با بازی نیک نولت و اما تامپسون و به کارگردانی لری چارلز از دوم سپتامبر در آمریکا و پس از آن در بعضی کشورهای اروپایی نمایش داده می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رابرت ردفورد در ۸۱ سالگی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید