آغاز جشنواره فیلم های آمریکایی دوویل فرانسه با کیانو ریوز

آغاز جشنواره فیلم های آمریکایی دوویل فرانسه با کیانو ریوز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

چهل و یکمین «جشنواره فیلم های آمریکایی دوویل» با حضور کیانو ریوز و چند ستاره دیگر در شهر دوویل در نرماندی فرانسه آغاز به کار کرد. این جشنوارۀ سالانه

آگهی

چهل و یکمین «جشنواره فیلم های آمریکایی دوویل» با حضور کیانو ریوز و چند ستاره دیگر در شهر دوویل در نرماندی فرانسه آغاز به کار کرد.

این جشنوارۀ سالانه به دنبال فیلم های مستقل و برجستۀ آمریکایی از آن سوی اقیانوس اطلس است که احتمالا تحت الشعاع فیلم های پرفروش هالیوود قرار می گیرند.

کیانو ریوز گفت:«از این که با شرکت های بزرگ و کوچک فیلمسازی فعالیت و همکاری داشته و نقش ایفاء کرده ام خود را بسیار خوشبخت حس می کنم که امیدوارم ادامه یابد. این فستیوالی عالی است و فیلم هایی با موضوعات مختلف و متفاوت در آن به معرض دید حاضران گذاشته می شود.»

جانسون کلارک هم گفت:«جشنواره دوویل جشنواره ای عالی است تا بازاری برای دنیای سینما و فیلم. مردم برای تماشای فیلم و یادگیری و نیز به اشتراک گذاشتن حس و دانش و شادی همدیگر به اینجا می آیند.»

فردریک پونسار، خبرنگار یورونیوز از دوویل می گوید: «پس از کیانو ریوز، در اینجا به اورلاندو بلوم از فیلم دزدان دریایی کارائیب، ایان مک کلن از ارباب حلقه ها و نیز مایکل بِی کارگردان ادای احترام خواهد شد. از ویژگی های جشنواره فیلم های آمریکایی، بخش پیش نمایش فیلم، مرور و البته بخش مسابقه است.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پلیس فرانسه در بازرسی از ملک آلن دلون ۷۲ قبضه سلاح گرم و بیش از ۳ هزار گلوله کشف کرد

ده‌ها چهره هنری «موج نفرت» شکل گرفته علیه ژرار دوپاردیو را محکوم کردند

آتیلا پسیانی، بازیگری تجربه‌گرا با سابقه همکاری از پیتر بروک تا بهرام بیضایی