اعتصاب خلبانان لوفت هانزا و لغو دهها پرواز از آلمان

اعتصاب خلبانان لوفت هانزا و لغو دهها پرواز از آلمان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از صبح سه شنبه دست به اعتصاب زده اند. این اعتصاب احتمالاً دو روزه تاکنون به لغو ۸۴ پرواز در مسیرهای طولانی از

آگهی

خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از صبح سه شنبه دست به اعتصاب زده اند. این اعتصاب احتمالاً دو روزه تاکنون به لغو ۸۴ پرواز در مسیرهای طولانی از فرودگاههای فرانکفورت، مونیخ و دوسلدورف منجر شده است. احتمال می رود که صدها پرواز دیگر در ساعت های آینده لغو شوند.

مارکوس واهل، سخنگوی اتحادیه خلبانان می گوید: «ما در گذشته سیاست اقدامات محدود و تدریجی را دنبال می کردیم و در حال حاضر هم همین کار را می کنیم. اما اگر لوفت هانزا واکنشی نشان ندهد، سناریوهای دیگری برای آینده در نظر خواهیم گرفت. بزودی در این باره تصمیم می گیریم.»

این سیزدهمین اعتصاب کارکنان لوفت هانزا در هجده ماه گذشته است. اعتصابهای پیاپی، حدود صد میلیون یورو برای این بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمان هزینه در بر داشته اند.

باربارا شادلر، سخنگوی لوفت هانزا می گوید: «ما در روزهای اخیر پیشنهادهای متعددی در رابطه با تمام مسائل مورد بحث مطرح کرده ایم. بنابراین، اتحادیه طبعاً باید با ما وارد مذاکره می شد. واکنش آنها اعتصاب و لغو پروازهای طولانی بود و حالا در فکر لغو پروازهای کوتاهند.»

خلبانان اعتصاب کننده، ضمن موافقت با پیشنهاد لوفت هانزا برای افزایش سن بازنشستگی به شصت سال، خواهان افزایش حقوق و مزایای خود و توقف سیاستهای این شرکت برای افزایش استخدام کارکنان خارجی اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اعتصاب‌های گسترده در آلمان در پروازها و حرکت قطارها اختلال ایجاد کرد

ساخت صندلی هواپیما از پوست کاکتوس و تور ماهیگیری در آلمان

ساعات پرالتهاب برای ایران و خاورمیانه؛ از گزارش حمله «قریب الوقوع» تا لغو برخی پروازهای تهران