«بازی تاج و تخت» برنده اصلی شصت و هفتمین دوره جایزه امی

«بازی تاج و تخت» برنده اصلی شصت و هفتمین دوره جایزه امی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شصت و هفتمین دوره جوایز امی یکشنبه شب 29 شهریور در لس آنجلس برگزار شد. «بازی تاج و تخت» محصول شبکه تلویزیونی اچ بی او با دریافت جایزه بهترین مجموعه،

آگهی

شصت و هفتمین دوره جوایز امی یکشنبه شب 29 شهریور در لس آنجلس برگزار شد. «بازی تاج و تخت» محصول شبکه تلویزیونی اچ بی او با دریافت جایزه بهترین مجموعه، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل، فیلمنامه و کارگردانی برنده اصلی مراسم بود. «بازی تاج و تخت» با کسب دوازده جایزه امی که هشت تای آن در مراسم خلاقیت های هنری امی اعطا شده بود، رکورد مجموعه تلویزیونی «وست وینگ» (بال غربی) برای دریافت جایزه امی در یکسال را شکست.

در رشته کمدی، مجموعه کمدی سیاسی «وییپ» برنده بهترین مجموعه و بازیگر زن برای جولیا لوییس دریفوس در نقش رییس جمهوری آمریکا شد. با وجودیکه «وییپ» یکی از مجموعه های پرطرفدار تلویزیونی است اما امید چندانی برای دریافت جایزه اول نداشت.

وایولا دیویس برنده جایزه بهترین نقش اصلی زن در رشته درام برای ایفای نقش در مجموعه «چطور از مجازات قتل فرار کنی» شد. این اولین باری است که جایزه بهترین بازیگر زن در این رشته به یک بازیگر آفریقایی تبار اعطا می شود.

او در هنگام دریافت جایزه گفت: «بگذارید چیزی به شما بگویم. تنها چیزی که زنان رنگین پوست را از سایرین متمایز می کند فرصت است.» وایولا دیویس در این فیلم در نقش استاد حقوق دانشگاه معتبر فیلادلفیا با همکاری چند دانشجویش درگیر نقشه یک قتل می شود.

جان هم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای ایفای نقش در مجموعه «مردان دیوانه» شد. او که بارها نامزد دریافت این جایزه شده پس از دریافت اولین جایزه امی گفت: «حتما اشتباهی شده است.»

پخش مجموعه «مردان دیوانه» محصول شبکه تلویزیونی ای ام سی (AMC) از سال 2007 شروع شد. پس از چند فصل و 92 قسمت، آخرین بخش مجموعه ماه مه سال جاری نمایش داده شد. «مردان دیوانه» از ابتدای پخش با استقبال منتقدان همراه شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

غول دنیای ارزهای دیجیتال به ۲۵ سال زندان محکوم شد

سرویس امنیتی لهستان با همکاری کشور چک یک شبکه جاسوسی روسیه را منهدم کرد

دیوان بین‌المللی دادگستری به اسرائیل دستور داد تا گذرگاه‌های بیشتری برای کمک به نوار غزه باز کند