هفت هزار پناهجو و مهاجر دیگر وارد مونیخ شدند

هفت هزار پناهجو و مهاجر دیگر وارد مونیخ شدند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

طی دو روز جمعه و شنبه ۷ هزار مهاجر و پناهجوی دیگر از مجارستان وارد شهر مونیخ آلمان شدند. صدها مهاجر دیگر نیز در روز شنبه با اتوبوس وارد وین، پایتخت

آگهی

طی دو روز جمعه و شنبه ۷ هزار مهاجر و پناهجوی دیگر از مجارستان وارد شهر مونیخ آلمان شدند. صدها مهاجر دیگر نیز در روز شنبه با اتوبوس وارد وین، پایتخت اتریش شدند.

در سال جاری و تا به امروز بیش از ۱۷۰ هزار مهاجر و پناهجو از طریق یونان و صربستان وارد مجارستان شده اند.

یکی از مهاجران سوری می گوید:«زندگی در شهر من، حلب، ممکن نبود، سه سال است که از آب و برق خبری نیست و از آب چاه ها استفاده می کنیم، نه اینترنتی هست و نه چیزی.»

یک مهاجر عراقی نیز می گوید:«عراق را ترک کردم بخاطر جنگ و شرایط بد آنجا. پیدا کردن شعل بسیار مشکل است. افراط گرایان بخش بزرگی از عراق را در تصرف خود دارند. برای همین خطر کردیم تا خود را به آلمان و کشورهای دیگر برسانیم و پناهندگی بخواهیم»

در جزیره لزبوس یونان نیز همچنان از مهاجران ثبت نام بعمل می آید تا هر چه سریع تر از این جزیره که به گفته مسئولان آن نمی تواند پذیرای بیش از ۵ هزار مهاجر باشد، به نقاط دیگر یونان منتقل شوند.

همزمان، ۱۴۰ مهاجری که در دریای مدیترانه توسط یک کشتی فرانسوی از آبها نجات داده شده بودند به جزیره سیسل ایتالیا منتقل شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

افزایش شمار پناهجویان پیش از اعمال قوانین جدید در مجارستان

همکاری کنسول افتخاری فرانسه در ترکیه با قاچاقچیان انسان

مجارستان؛ استقرار هزاران سرباز در مرزها در مواجه با بحران مهاجرت