هفته مد نیویورک؛ نگاهی به مجموعه بهار-تابستان سال ۲۰۱۶ سه طراح مد

هفته مد نیویورک؛ نگاهی به مجموعه بهار-تابستان سال ۲۰۱۶ سه طراح مد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هفته مد نیویورک برای لباسهای زنانه بهار-تابستان سال ۲۰۱۶ کار خود را آغاز کرده است. کارولین هررا، طراح مد اهل ونزوئلا مجموعه خود برای این فصل را در

آگهی

هفته مد نیویورک برای لباسهای زنانه بهار-تابستان سال ۲۰۱۶ کار خود را آغاز کرده است. کارولین هررا، طراح مد اهل ونزوئلا مجموعه خود برای این فصل را در موزه “مجموعه فریک” در منهتن نیویورک ارائه کرد. در این مجموعه دامنهای پلیسه لَخت و مواج و پیراهنهای مجلسی دو تکه با برش از زیر سینه دیده می شود.

هررا با استفاده از ابریشم، پر واورگانزا لباسهایی طراحی کرده که هم برای شب و هم برای روز مناسب هستند.

دیان وون فورستنبرگ، از دیگران طراحان شرکت کننده در هفته مد نیویورک است. در مجموعه طراح بلژیکی-آمریکایی برای بهار-تابستان سال ۲۰۱۶، پارچه های چاپی، کتهای کمربنددار که زیر سینه بسته می شوند و پیراهنهایی با برش از زیر سینه دیده می شود که یادآور لباسهای دهه ۷۰ میلادی است.

طراح ۶۸ ساله با استفاده از رنگهای صورتی، سفید، طلایی و خاکی در کنار پارچه های پوست ماری، مجموعه ای شاد و پر جنب و جوش خلق کرده است.

مجموعه تامی هیلفیگر، برای بهار- تابستان سال ۲۰۱۶ از آبهای فیروزه ای و آرامش بخش سواحل دریای کارائیب الهام گرفته شده است.

بالاتنه، بیکنی و کلاههای قلاب دوزی شده رنگارنگ به همراه شلوارهای گشاد و کفشهای کتانی، لباسهایی بود که بیش از همه بر تن مانکنهای هیلفیگر دیده می شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟