افتتاحیه جام جهانی راگبی، انگلستان رو در روی فیجی

افتتاحیه جام جهانی راگبی، انگلستان رو در روی فیجی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مسابقات جام جهانی راگبی روز جمعه با شرکت ۲۰ تیم در انگلستان آغاز می شود. در بازی افتتاحیه تیم میزبان به مصاف تیم با انگیزه و پر قدرت فیجی می رود

آگهی

مسابقات جام جهانی راگبی روز جمعه با شرکت ۲۰ تیم در انگلستان آغاز می شود. در بازی افتتاحیه تیم میزبان به مصاف تیم با انگیزه و پر قدرت فیجی می رود. انگلستان که ۱۲ سال پیش جام قهرمانی را از استرالیا به خانه آورد، این بار امیدوار است که در مقابل دیدگان تماشاچیان پر شور خود جشن قهرمانی را برگزار کند.

دان کول، بازیکن خط حمله انگلستان می گوید که تیمش در شرایط آرمانی و آماده روبرو شدن با حریفان است: «بازی با فیجی متفاوت از بازی با ایرلند است و مشکلات خودش را دارد. ولی ما آماده هستیم و می خواهیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. حریفان ما شگردهای خود را دارند، اما ما تلاش می کنیم بهترین بازی را انجام دهیم.»

از سوی دیگر مردان جزیره فیجی حریف دست و پا بسته ای برای تیم میزبان نخواهند بود. آنها که به نوعی راگبی در خونشان است می خواهند در نخستین بازی قدرت خود را به رخ حریفان بکشند. در این گروه که به نوعی می توان آن را گروه مرگ نامید، استرالیا، ولز و اروگوئه هم حضور دارند.

استرالیا، نیوزیلند و آفریقای جنوبی هر کدام با ۲ قهرمانی پر افتخارترین تیم های این رقابت ها هستند. حال باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این مدعیان جام قهرمانی را در تاریخ ۳۱ اکتبر بالای سر خواهد برد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چگونه از شر رژیم‌های غذایی سخت و غیراصولی خلاص شویم و به تناسب اندام برسیم؟

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند