درخشش جودوکاران ژاپنی در نخستین روز مسابقات جایزه بزرگ تاشکند

درخشش جودوکاران ژاپنی در نخستین روز مسابقات جایزه بزرگ تاشکند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

گل بادام بابامراتوف از ترکمنستان مدال طلای وزن منهای ۵۲ کیلوگرم مسابقات جایزه بزرگ تاشکند را به گردان آویخت. او در فینال با کسب ۲ امتیاز وازاری از سد

آگهی

گل بادام بابامراتوف از ترکمنستان مدال طلای وزن منهای ۵۲ کیلوگرم مسابقات جایزه بزرگ تاشکند را به گردان آویخت. او در فینال با کسب ۲ امتیاز وازاری از سد حریف سرسخت آلمانی خود ماریا اریت گذشت.

در فینال وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، «اوران تسیتسگ مونخابات»، از مغولستان با برتری مقابل کیونگ بو جیونگ از کره جنوبی به مدال طلا رسید. بازی دفاعی دستور کار دو جودوکار بود، اما در نهایت ورزشکار با تجربه مغولستانی از اشتباه حریفش استفاده کرد.

دی جان کیم از کره جنوبی با برتری مقابل ایرینا زابلودینا از روسیه مدال طلای وزن منهای ۵۷ کیلوگرم را از آن خود کرد. جودوکار ۲۴ ساله اهل کره جنوبی با اجرای فن اوسوتوگاری و کسب امتیاز ایپون حریفش را به زانو درآورد.

در بخش مردان و در فینال وزن منهای ۶۰ کیلوگرم یوما اوشیما، جودوکار جوان ژاپنی دست به کار بزرگی زد و ورزشکار کشور میزبان شرف الدین لوطفیلاف را شکست داد.

هیفومی آبه، دیگر جودوکار ژاپنی روی سکوی نخست وزن منهای ۶۶ کیلوگرم ایستاد تا تیم ژاپن با ۲ مدال طلا نخستین روز را به پایان ببرد. آبه ۱۸ ساله در فینال با اجرای فن اوسوتوگاری در ثانیه ۳۶ و کسب امتیاز ایپون حریف چینی خود «دوآن بین ما» را شکست داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کوراش: تبدیل کُشتی مردمی و باستانی به یک رشته ورزشی مدرن

جودو؛ گرند اسلم ابوظبی با برتری تیمی روسیه به پایان رسید

جودو؛ لوسی رنشال در گرند اسلم ابوظبی برای بریتانیا مدال طلا گرفت