معرفی مجموعه بهار-تابستان «دیور» در هفته مُد پاریس

معرفی مجموعه بهار-تابستان «دیور» در هفته مُد پاریس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ریانا، خواننده اهل جزیره باربادوس روز جمعه دوم اکتبر در حیاط موزه لوور پاریس در هفته مُد پاریس حضور یافت. در مجموعه بهار-تابستان ۲۰۱۶ دیور طرح هایی

آگهی

ریحانا، خواننده اهل جزیره باربادوس روز جمعه دوم اکتبر در حیاط موزه لوور پاریس در هفته مُد پاریس حضور یافت. در مجموعه بهار-تابستان ۲۰۱۶ دیور طرح هایی با لایه های مختلف از رنگهای روشن معرفی شد.

در این مجموعه نیمتنه هایی با شلوارها و دامنهای کوتاه همراه با پارچه های سفید نازک به چشم می خورد.

پارچه هایی با لایه هایی از رنگ شکلاتی یا آبی تیره نیز در این مجموعه معرفی شدند. کتهای سیاه رنگ و با حالت مردانه بر روی پارچه های نخی سفید رنگ از دیگر اجزای مجموعه جدید دیور بود.

خطوط راه راه افقی و عمودی در طرح کتها و پارچه های نازک حریری نقشی پر رنگ داشتند. ظرافت زیادی نیز در طراحی کفشها، چه پاشنه بلند و چه پاشنه کوتاه، و بند آنها به چشم می خورد.

مجموعه الکساندر مک کوئین

دبیرستان کارنو (Carnot) در پاریس روز یکشنبه چهارم اکتبر میزبان مراسم معرفی مجموعه بهار-تابستان الکساندر مک کوئین بود. در میان مهمانان سلما هایک، هنرپیشه مکزیکی-آمریکایی و آنا وینتور، سردبیر مجله مُد ووگ حضور داشتند.

در این مراسم مانکنها با موهای رها و بلندشان و کفشهای تخته دار و گاه ورزشی خود حالتی اغواگر و بسیار زنانه داشتند.

لباسهای به نمایش درآمده شامل لباسهای بلند ابریشمی و یا لباسهای نمایان و شفاف همراه با چین های مختلف می شد. کت شلوار زنانه با طراحی ظریف نیز از دیگر لباسهای معرفی شده الکساندر مک کوئین بود.

مجموعه ایلی صَعب

کندال جنر و جیجی حدید، مانکنهای آمریکایی روز شنبه سوم اکتبر در نمایش لباسهای طراحی شده مجموعه بهار-تابستان ایلی صَعب (Elie Saab) در پارک تولری پاریس حضور داشتند.

لباسهای توری با گلهای روشن که از مشخصه های مارک ایلی صعب هستند در این مجموعه نیز به چشم می خوردند. این مجموعه شامل روپوشهای بلند و یا کاپشنهایی با حالت نظامی می شد. لباسهایی که جنس آنها از چرم تا ابریشم را شامل می شد.

مارک ایلی صعب همچنین مجموعه کیف دستی های جدیدهای جدید خود به نام «سی و یک» (le 31) را نیز معرفی کرد.

نینا ریچی

گیوم هنری، طراح لباس روز شنبه سوم اکتبر دومین مجموعه خود را برای مارک نینا ریچی در گراند پاله پاریس ارائه کرد. او در این مجموعه به رابطه آرایش زنان و لباس آنها توجه کرده است.

این طراح لباس در این مجموعه از رنگهایی که در جعبه آرایش زنان یافت می شود، استفاده کرده است. رنگهایی همچون قرمز روشن، زیتونی و یا کرم در این مجموعه زیاد به چشم می خورند.

بسیاری از لباسهای کوتاه چرمی این مجموعه همراه با اجزای دیگر آن حالتی باروح یافته بودند. دامنهای این مجموعه با بالاتنه هایی نمایان و شفاف همراه شده بودند.

هفته مُد پاریس تا روز ۷ اکتبر ادامه دارد و بسیاری مشتاقانه در انتظار معرفی مجموعه های شانل، لویی ویتون و استلا مک کارتی هستند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟