ادامه اجرای برنامه حذف مشاغل در ایرفرانس پس از سال ۲۰۱۷ تکذیب شد

ادامه اجرای برنامه حذف مشاغل در ایرفرانس پس از سال ۲۰۱۷ تکذیب شد
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هفته نامه فکاهی «کنر آنشنه» چاپ پاریس روز چهارشنبه در گزارشی ادعا کرده بر اساس مدارکی که بدست آورده طرح تجدیدساختار در شرکت هواپیمایی ایرفرانس شامل

آگهی

هفته نامه فکاهی «کنر آنشنه» چاپ پاریس روز چهارشنبه در گزارشی ادعا کرده بر اساس مدارکی که بدست آورده طرح تجدیدساختار در شرکت هواپیمایی ایرفرانس شامل دو قسمت می شود. قسمت اول آن تا سال ۲۰۱۷ اجرا خواهد شد و در این راستا ۲ هزار ۹۰۰ پست حذف می شود. اما قسمت دوم این طرح پس از سال ۲۰۱۷ به مرحله اجرا می رسد و طی آن ۵ هزار نفر شغل خود را از دست خواهند داد.

از سوی دیگر دولت فرانسه برای فرونشاندن تنش و مقابله با این بحران مراتب حمایت خود را از مدیریت کمپانی و اعمال اصلاحات در این شرکت اعلام کرده است.

مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه گفت: «چالش اصلی ادامه حیات ایرفرانس است. دولت صاحب ۱۷ درصد سهام این شرکت نقش خود را به خوبی ایفا می کند و مراتب حمایت خود از مدیریت شرکت را اعلام می دارد. از ضرورت اعمال اصلاحات برای جلوگیری از حذف مشاغل و ضررهای مالی نیز حمایت خواهد شد.»

مدیریت شرکت هواپیمایی ایرفرانس در واکنش به این خبر وجود هر نوع برنامه تجدید ساختار و حذف مشاغل پس از سال ۲۰۱۷ را تکذیب کرده است.

روز دوشنبه انتشار خبر حذف مشاغل در ایرفرانس کارکنان خشمگین این شرکت را به جلسه کمیته مرکزی کمپانی کشاند. معترضان در ادامه به برخی مسئولان این شرکت تعرض فیزیکی کردند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سنت دیرینه اعتراضات صنفی در فرانسه

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد