افزایش حملات بالگردهای ارتش روسیه در سوریه

افزایش حملات بالگردهای ارتش روسیه در سوریه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بالگردهای روسی روز پنج شنبه چندین هدف را در سوریه بمباران کردند. بر اساس یک ویدئوی آماتور که گفته می شود از شهر کوچک داریا در حومه دمشق گرفته شده

آگهی

بالگردهای روسی روز پنج شنبه چندین هدف را در سوریه بمباران کردند. بر اساس یک ویدئوی آماتور که گفته می شود از شهر کوچک داریا در حومه دمشق گرفته شده بالگردی را که احتمال داده می شود متعلق به روسیه باشد در حال بمباران شهر نشان می دهد.

حملات روسیه در حمایت از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه انتقادات مقامات غربی را بهمراه داشته است. از سوی دیگر ارتش سوریه با حمایت نیروهای روسیه در حال آماده شدن برای حمله به موضع گروه دولت اسلامی و مخالفان بشار اسد است.

علی عبدالله ایوب ، رئیس ستاد کل ارتش سوریه می گوید: «نیروهای مسلح سوریه یک عملیات بزرگ علیه گروههای تروریستی بمنظور آزاد سازی مناطقی که تروریست ها در آنجا حضور دارند را آغاز کرده اند.»

از سوی دیگر مقامات آمریکایی می گویند که چهار موشک کروز روسیه که از دریای خزر به سوی سوریه شلیک شده در ایران فرود آمده اند. با این حال منابع روسی و ایرانی این خبر را تکذیب کرده اند و وزیر دفاع روسیه اندکی بعد از اعلام این خبر گفت که موشک های روسی به اهدافشان در سوریه اصابت کرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ناتو: از ترکیه و متحدانمان دفاع می کنیم

حمله هوایی شبانه به شرق سوریه؛ بهروز واحدی از اعضای سپاه پاسداران ایران کشته شد

تظاهرات مخالفان اسد در سیزدهمین سالگرد قیام؛ چهار کشور غربی: جنگ در سوریه تمام نشده است