چاقو خوردن «قهرمان حادثه قطار پاریس» در آمریکا «تروریستی» نیست

چاقو خوردن «قهرمان حادثه قطار پاریس» در آمریکا «تروریستی» نیست
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پلیس ساکرامنتو می گوید که حادثه چاقو خوردن اسپنسر استون، تروریستی نیست و ارتباطی با حادثه قطار پاریس ندارد، در عین حال کاملا تصادفی هم نبوده است و

آگهی

پلیس ساکرامنتو می گوید که حادثه چاقو خوردن اسپنسر استون، تروریستی نیست و ارتباطی با حادثه قطار پاریس ندارد، در عین حال کاملا تصادفی هم نبوده است و مرتبط با درگیری در یک کلوپ شبانه است.

در ساعات اولیه بامداد پنجشنبه، اسپنسر استون، که حدود دو ماه قبل در جریان حادثه قطار در فرانسه از او به عنوان «قهرمان» یاد شد و روسای جمهوری آمریکا و فرانسه از او تقدیر کردند، در ساکرامنتوی کالیفرنیا هدف حمله با چاقو قرار گرفت.

کن برنارد، یکی از مقامهای پلیس ساکرامنتو می گوید: «دو مرد آسیایی مظنونان این حادثه هستند. ما فکر می کنیم که آنها سوار بر خودروی تویوتا کمری با رنگ تیره یا خاکستری تیره یا سیاه فرار کردند.»

به گزارش رسانه های آمریکا، او در حال دفاع از دوستش بود که فرد یا افرادی چهار بار با چاقو به سینه اش زدند. بنا به گزارشها حال او به وضعیت ثبات رسیده است هر چند در ابتدا حال او بسیار وخیم بود.

اسپنسر استون، یکی از سه آمریکایی بود که حدود دو ماه قبل وقتی فرد مسلحی در قطاری در پاریس تیراندازی کرد، او را خلع سلاح کردند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

خروج قطار از ریل در جمهوری دموکراتیک کنگو ۵۰ کشته بر جای گذاشت

«قهرمان» آمریکایی حادثه قطار پاریس چاقو خورد

جوان مراکشی مسلح مهار شده در قطار آمستردام به پاریس به دادگاه احضار شد