رقابتهای مقدماتی جام ملتهای اروپا، پیروزی پرگل برای انگلستان

رقابتهای مقدماتی جام ملتهای اروپا، پیروزی پرگل برای انگلستان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در ادامه رقابتهای مقدماتی جام ملتهای اروپا، روز دوشنبه در گروه «سی» فوتبالیستهای اسلوواکی توانستند ۴ بر ۲ تیم لوکزامبورگ را شکست دهند و برای اولین

آگهی

در ادامه رقابتهای مقدماتی جام ملتهای اروپا، روز دوشنبه در گروه «سی» فوتبالیستهای اسلوواکی توانستند ۴ بر ۲ تیم لوکزامبورگ را شکست دهند و برای اولین بار در تاریخ این کشور راهی بازیهای جام ملتهای اروپا شوند. مارک هامشیک زننده دو گل، از چهار گل اسلوواکی بود.

اسپانیایی ها، مدافع عنوان قهرمانی در آخرین بازی خود توانستند اوکراینی ها را ۱ بر صفر شکست دهند. زننده تنها گل اسپانیا نیز «ماریو گاسپار» بود.

مقدونیه و بلاروس نیز پس از ۹۰ دقیقه مسابقه، زمین را با نتیجه صفر- صفر ترک کردند.

در گروی «ایی» فوتبالیستهای انگلستان روزی پر گل را پشت سر گذاشتند و توانستند لیتوانی را ۳ بر صفر مغلوب خود کنند. این دهمین پیروزی تیم انگلستان در دهمین بازی اش بود.

همزمان مسابقه میان دو تیم استونی و سوئیس نیز در حال برگزاری بود که درنهایت با پیروزی یک بر صفر تیم سوئیس به پایان رسید.

اسلوونی توانست سان مارینو را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. گل پیروزی در دقیقه ۵۴ توسط باستچن کاسار و گل دوم در دقیقه ۷۴ توسط نی پچنیک زده شد.

در گروه «جی» روسیه توانست به لطف پیروزی ۲ بر صفر مقابل تیم مونته نگرو، مجوز ورود به بازیهای یورو ۲۰۱۶ فرانسه را به دست آورد. گلهای این مسابقه در دقیقه ۳۳ توسط اولگ کوزمین و ۴ دقیقه بعد توسط آلکساندر کوکورین وارد دروازه مونته نگرو شد.

اتریش نیز در این گروه توانست با پیروزی ۳ بر صفر مقابل لیختن اشتاین، راهی فرانسه شود.

دیگر بازی این گروه میان دو تیم سوئد و مولداوی بود که با نتیجه ۲ بر صفر به نفع سوئد به پایان رسید. در این مسابقه زلاتان ابراهیموویچ توانست پنجاه و نهمین گل خود را وارد دروازه کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پیتر ساگان، برنده سومین مرحله از رقابتهای تور دو فرانس

اسکی آلپاین: قهرمانی فرانسه در رقابت های تیمی مارپیچ بزرگ پارالل

لاگربک هدایت تیم ملی فوتبال نروژ را در دست گرفت