افت رشد قدرتهای نوظهور اقتصادی بر اقتصاد آلمان تاثیر دارد

افت رشد قدرتهای نوظهور اقتصادی بر اقتصاد آلمان تاثیر دارد
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

روند کند رشد اقتصادی قدرتهای نوظهور اقتصادی موجب شده دولت آلمان نسبت به آهنگ رشد اقتصادی کشور در سال جاری میلادی بدبین باشد و در پیش بینی های خود در

آگهی

روند کند رشد اقتصادی قدرتهای نوظهور اقتصادی موجب شده دولت آلمان نسبت به آهنگ رشد اقتصادی کشور در سال جاری میلادی بدبین باشد و در پیش بینی های خود در این زمینه تجدیدنظر کند.

در پیش بینی های قبلی، رشد اقتصادی کشور در سال ۲۰۱۵ میلادی ۱.۸ درصد ارزیابی شده بود که این رقم به ۱.۷ درصد تنزل پیدا کرده است. آلمان پیش بینی می کند رشد اقتصادی اش در سال ۲۰۱۶ میلادی به رقم ۱.۸ درصد برسد.

نیک پارسونز، کارشناس بازار از شرکت «ان ای بی» گفت: «هیچ شکی نیست که کندی آهنگ رشد اقتصادی در چین، در آسیا و در آمریکای لاتین تاثیرگذار بوده است. با توجه به این موضوع که آلمان تولیدکننده ای شناخته شده در دنیاست، بویژه در بخش تولید اجناس لوکس. فکر می کنم در آینده باد در مسیر بدی تغییر جهت دهد.»

آلمان دارای قدرتمندترین اقتصاد در حوزه پولی یورو ماهانه تا رقم ۱۰۰ میلیارد یورو به کشورهای دیگر از جمله چین، روسیه و یا قدرتهای نوظهور اقتصادی صادرات دارد. کندی روند رشد اقتصادی این کشورها اقتصاد آلمان را دچار افت خواهد کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد

کوبایی‌ها و نوستالژی جیره‌بندی دوره جنگ سرد؛ حقوقی که به ۲۰ دلار در ماه رسیده و شکمی که گرسنه مانده