افتتاح نمایشگاه شانل با حضور کارل لاگرفلد در لندن

افتتاح نمایشگاه شانل با حضور کارل لاگرفلد در لندن
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کارل لاگرفلد طراح مشهور لباس و مدیر خلاقیتهای شانل، برای افتتاح نمایشگاه شانل در گالری ساچی به لندن سفر کرده است. او در میان کارهایی که به نمایش

آگهی

کارل لاگرفلد طراح مشهور لباس و مدیر خلاقیتهای شانل، برای افتتاح نمایشگاه شانل در گالری ساچی به لندن سفر کرده است. او در میان کارهایی که به نمایش گذاشته مجموعه ای از جواهرات و الماس هایی را که در سال ۱۹۳۲ ارائه شده بود، بار دیگر به نمایش گذاشته است.

کارل لاگرفلد می گوید: «بطور معمول من توجهی به جواهرات شانل ندارم اما آنها از من خواستند که کار ویژه ای برای این نمایشگاه انجام دهم، بنابراین من دست به انتخاب مواردی زدم که در میان کسانی که می شناسم از جمله دوستانم دیده ایم. لباس ویژه ای به تن هر یک از دخترها کردم، لباسهایی که برای هر فردی مناسب باشد و جواهرات را روی لباس ها کار کردم. این کار خیلی شخصی ای است.»

قطعات الماس بوسیله افراد مشهوری مانند ونسا پارادیز، ریتا اورا خوانند مشهور بریتانیایی و جولیان مور بازیگر آمریکایی در نمایگاه مد زنانه شانل در ماه ژوئیه در پاریس پوشیده شده بودند. از لاگرفلد که مدیر بخش خلاقیت های شانل و مارک آلمانی فندی و همچنین مارکی به نام خودش را دارد پرسیده ایم که آیا در ۸۲ سالگی به بازنشستگی فکر می کند؟

لاگرفلد می گوید: «نه. این سوال را از خودم نمی پرسم. هنوز به داخل سطل زباله پرتاب نشده ام. از خودم این سوال را نمی پرسم بخاطر اینکه قرارداد من تا زنده ام پابرجاست. در خانواده من افراد صد ساله هستند بنابراین هنوز وقت دارم.»

او می افزاید: «فرصت محشری است اگر امکان آن را داشته باشید کاری را که می خواهید، در بهترین شرایط انجام دهید. این فرصت واقعا منحصر بفرد است و من خیلی خوش شانسم که این فرصت را داشته ام.»

این نمایشگاه بسیاری از عناصر محوری کار لاگرفلد از جمله جسارت، آزادی و نوآوری را نمایش می دهد. چه یادآور الهام های گابریل شانل باشد و یا کارهای بی نظیر کارل لاگرفلد که ویژگی ها و نمادهای شانل را به کار گرفته است. این نمایشگاه تا اول نوامبر در لندن برپاست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟