تجاوز جنسی به دو دختر خردسال در دهلی هند

تجاوز جنسی به دو دختر خردسال در دهلی هند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بدنبال تجاوز جنسی به دو دختر خردسال در دهلی، پایتخت هند، سر وزیر دهلی از نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور و رقیب سیاسی خود خواست تا شخصا نسبت به

آگهی

بدنبال تجاوز جنسی به دو دختر خردسال در دهلی، پایتخت هند، سر وزیر دهلی از نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور و رقیب سیاسی خود خواست تا شخصا نسبت به تامین امنیت زنان و دختران اقدام کند.

عصر جمعه گذشته دو مورد تجاوز دیگر در دهلی گزارش شد. در مورد اول دختر دو ساله و نیم در حومه غرب دهلی بیرون از خانه خود مشغول بازی بود که ناپدید شد و خانواده اش او را سه ساعت بعد خون آلود و بیهوش در پارکی پیدا کردند.

سواتی مالیوال، رئیس کمیسیون امور زنان دهلی ناتوان از هضم حادثه تجاوز جنسی به این دختر خردسال گفت: «در دهلی چه می گذرد؟ نمی فهم. این چه حیوانیتی است؟ دختر دو و نیم ساله را در بیمارستان ملاقات کردم، تمام بدنش خراش و زخم برداشته است. در پارکی و در حال خونریزی به حال خود رها شده بود. دهلی چه شهری است، این ها چگونه حیواناتی هستند؟»

در حادثه دیگری دختری پنج ساله در شرق دهلی مورد تجاوز جنسی گروهی قرار گرفت. پلیس سه مرد را در این خصوص دستگیر کرده است.

دولت هند می گوید در سال گذشته میلادی بیش از ۲ هزار زن و دختر در دهلی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند، آمار غیررسمی و موارد گزارش نشده از این رقم فراتر می رود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«پیکر زن میدان جنگ نیست»؛ زنان هندی خانه فرد مظنون در پرونده تجاوز جنسی را به آتش کشیدند

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد

ماکرون وعده داد مفهوم «رضایت» را به تعریف تجاوز جنسی در قوانین فرانسه بگنجاند