اجرای طرح وسیع ایجاد تغییر در ساختار دویچه بانک

اجرای طرح وسیع ایجاد تغییر در ساختار دویچه بانک
Copyright 
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دویچه بانک، از جمله بزرگترین بانکهای آلمانی اجرای طرح استراتژیک ایجاد تغییر و تحول در ساختار و فعالیتهای خود را در دستور کار قرار داده است. این طرح

آگهی

دویچه بانک، از جمله بزرگترین بانکهای آلمانی اجرای طرح استراتژیک ایجاد تغییر و تحول در ساختار و فعالیتهای خود را در دستور کار قرار داده است.

این طرح که جان کریان، مدیرعامل جدید این نهاد منشاء تنظیم آن معرفی شده، از ابتدای ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ به مرحله اجرا درخواهد آمد.

بر اساس این طرح، بزرگ بخش سرمایه گذاری این نهاد به دو قسمت تقسیم خواهد شد. «گلوبال مارکت» نام جدید بخش مدیریت سهام و فعالیتهای کارگزاری بانک در بازارهای بورس است. در نهایت، فعالیتهای تامین منابع مالی شرکتها و عملیات نقل و انتقالات بانکی در دنیا در یک بخش بنام «تامین منابع مالی و سرمایه گذاری» گنجانده خواهند شد.

کریس بوشام، تحلیلگر اقتصادی از شرکت «آی جی» می گوید: «سالها دویچه بانک با مشکلات مربوط به جهت گیری های خود مواجه بوده است. دلیل آن مسلما بخاطر وجود دو مدیر بوده است. بنابراین فکر می کنم اجرای این طرح جدید که منجر به ایجاد تغییراتی در مدیریت بانک خواهد شد، وقتگیر باشد اما این شروع خوبی خواهد بود.»

هدف از اجرای این طرح بزرگ مقابله با هزینه و مخارج دعاوی حقوقی دویچه بانک و بالابردن میزان بهره وری این نهاد است. دویچه بانک با حدود ۶ هزار دعوا و اختلاف حقوقی درگیر است. این نهاد پیش بینی می کند در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ با ضرر و زیانی معادل ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو مواجه باشد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نرخ تورم در حوزه پولی یورو «به‌طور غیرمنتظره» کاهش یافت

چرا شمار زنان شاغل و جویای کار در اروپا بیش از آمریکای شمالی است؟

رشد ۳۵ درصدی صادرات طی یک دهه؛ شکلاتی‌ترین کشور‌های اتحادیه اروپا کدامند؟