تساوی مدعیان در لیگ قهرمانان اروپا

تساوی مدعیان در لیگ قهرمانان اروپا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

درادامه دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا و در یکی از حساس ترین آنها، پاری سن ژرمن چهارشنبه شب در«پارک دو پرنس» به تساوی برابر کهکشانی ها رضایت

آگهی

درادامه دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا و در یکی از حساس ترین آنها، پاری سن ژرمن چهارشنبه شب در«پارک دو پرنس» به تساوی برابر کهکشانی ها رضایت داد تا رئال مادرید بخاطر تفاضل گل بهتر صدرنشین گروه «آ» باقی بماند. در دیدار دیگر گروه «آ»، مالمو با یک گل بر شاختاردونتسک قعرنشین غلبه کرد و سه امتیازی شد.

اما در گروه «بی» این رقابتها، جدال زسکا مسکو و منچستریونایتد به تساوی انجامید تا ولفسبورگ با پیروزی دو بر صفر برابر آیندهوون به صدر جدول صعود کند. دومبیا در نیمه اول برای زسکا گلزنی کرد و آنتونی مارتیال در دقیقه شصت و پنجم بازی را به تساوی کشاند.

در گروه «سی» بنفیکا در ترکیه بازی برده را دو بر یک به گالاتاسرای واگذار کرد و جای خود را در صدر جدول به اتلتیکومادرید داد. اتلتیکویی ها در خانه با چهار گل آستانه قزاقستان را در کوبیدند و با کسب شش امتیاز و بخاطر تفاضل گل بهتر صدرنشین شدند.

در نهایت در گروه «دی» این رقابتها، یوونتوس علیرغم توقف برابر بورسیا مونشن گلادباخ قعرنشین، صدر جدول را از دست نداد. در بازی دیگر این گروه هم منچسترسیتی در خانه سه امتیاز باارزش گرفت و سویا را دو بر یک از پیش رو برداشت تا شش امتیازی شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کارلو آنچلوتی به فرار مالیاتی متهم شد؛ ۴ سال و ۹ ماه زندان در انتظار سرمربی ایتالیایی رئال مادرید

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید