«راک در قصبه» فیلم کمدی تازه بیل موری

«راک در قصبه» فیلم کمدی تازه بیل موری
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بیل موری بازیگر توانای آمریکایی با کمدی تازه ای به سینما بازگشته است. او در نقش یک مدیر برنامه راک بازنشسته، برای نیروهای آمریکایی در افغانستان

آگهی

بیل موری بازیگر توانای آمریکایی با کمدی تازه ای به سینما بازگشته است. او در نقش یک مدیر برنامه راک بازنشسته، برای نیروهای آمریکایی در افغانستان کنسرت موسیقی ترتیب می دهد. خواننده او یک ستاره پاپ افغان با بازی زویی دشانل است.

افتتاحیه فیلم ساخته بری لوینستون- که فیلم های کمدی موفق و جایزه اسکار در کارنامه دارد – در لس آنجلس برگزار شد. بیل موری در این مراسم ضمن اشاره به چالش های رسیدن به بهترین فیلمنامه می گوید: «خیلی وقت است که نسبت به فیلمی چنین احساسی پیدا نکرده بودم. زمان طولانی است که حس نکرده بودم دارد یک کار فوق العاده و بیش از انتظار انجام می شود. آنهم وقتی هر روزساعت شش صبح باید سر کار بروی.»

ماجرای فیلم از زمانی شروع می شود که ستاره پاپ از کابل فرار می کند. ریچی، مدیر برنامه بدون پول و بی مشتری در کابل درمانده و به یک مزدور مسلح بی رحم با بازی بروس ویلیس پول زیادی بدهکار است. فیلمنامه «راک در قصبه» از رویدادهای واقعی یک مسابقه تلویزیونی کشف استعداد در افغانستان الهام گرفته است. قهرمان آن دختری با صدای فوق العاده است که با وجود تهدید به مرگ و همچنین مخالفت دوستان و خانواده اش جرات ظاهر شدن در جمع عمومی و آواز خواندن را بخود داد و برای شرکت مسابقه «افغان استار» به کابل آمد.

فیلم با بودجه ۱۵ میلیون دلار و در مدت ۲۸ روز در مراکش فیلمبرداری شده است. «راک در قصبه» با بازی بیل موری، بروس ویلیس و کیت هادسون در اکران بین المللی است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد