آلبوم تازه لیز رایت، خواننده جاز آمریکایی

آلبوم تازه لیز رایت، خواننده جاز آمریکایی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

لیز رایت، خواننده جاز آمریکایی آلبوم تازه ای به نام «آزادی و تسلیم» منتشر کرده است. او که متولد ایالت جرجیا و یکی از ستاره های امروز جاز است می گوید

آگهی

لیز رایت، خواننده جاز آمریکایی آلبوم تازه ای به نام «آزادی و تسلیم» منتشر کرده است. او که متولد ایالت جرجیا و یکی از ستاره های امروز جاز است می گوید: «خودم را خواننده و ترانه سرایی متاثر از سنت موسیقی گاسپل و جاز می دانم. طبیعتا بخاطر سبک زندگی و علاقه به طبیعت، عناصر زیادی از فولک هم در موسیقی ام وجود دارد.»

لیز رایت با انتشار اولین آلبوم در سال ۲۰۰۳ در فهرست بهترین های مجله بیلبورد در رشته جاز معاصر جای گرفت. آلبوم تازه او بیان یک تجربه شخصی، با ملودی های تازه و نتیجه کار مشترک با توشی ریگون، خواننده فولک و بلوز است. لیز رایت می گوید: «بهترین نکته کار مشترک این است که مهمترین ایده ها و افکارم را در مکالمه بیان می کنم. برای اینکه می خواهم من را بفهمی و انعکاس آنها را در خودت و به شیوه خودت احساس کنی.» او اضافه می کند: «به عنوان خواننده و هنرمند، پیام آور تجربه های انسانی هستیم. باید باز، واقعی و ساده باشیم. نمی خواهم با حرف زدن از خودم ملالت بار باشم و می خواهم زندگی را از راه موسیقی جستجو کنم.»

خواننده ۳۵ ساله می گوید هدفش در موسیقی رسیدن به تعادل بین تجربه های شخصی و بیان احساسات جمعی است. او آلبومش را بوم نقاشی با سبک و رنگهای مختلف برای آفرینش یک اثر هنری توصیف می کند.

آلبوم «آزادی و تسلیم» (Freedom and Surrender ) لیز رایت به بازار عرضه شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟