بهت و اندوه در سن پترزبورگ پس از سقوط هواپیمای روسی در مصر

بهت و اندوه در سن پترزبورگ پس از سقوط هواپیمای روسی در مصر
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سقوط هواپیمای ایرباس مسافربری روسیه در مصر، این کشور را در بهت و اندوه فرو برد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور، روز یکشنبه را عزای عمومی اعلام

آگهی

سقوط هواپیمای ایرباس مسافربری روسیه در مصر، این کشور را در بهت و اندوه فرو برد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور، روز یکشنبه را عزای عمومی اعلام کرد. خانواده های مسافران این پرواز در فرودگاه سن پترزبورگ، مقصدی که هواپیما هرگز به آن نرسید، با اندوه و نگرانی شدید منتظر خبرهای تازه از عزیزان خود هستند.

ولادیمیر استفانوف، معاون وزیر حوادث غیرمترقبه روسیه خطاب به همکارانش در سن پترزبورگ گفت: «من از مرکز حوادث غیر مترقبه شمال غرب درخواست می کنم. شما یک گروه چند منظوره را تشکیل دادید که کارهای پزشکی، روانپزشکی و عملیات دیگر را انجام می دهد و در کنار خانواده هاست. لطفا این کار را شبانه روز ادامه دهید و هر سه ساعت یک بار گزارش بفرستید.»

هواپیمای ایرباس روسیه با ۲۲۴ سرنشین در اولین ساعات صبح شنبه دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه شرم الشیخ مصر سقوط کرد. لاشه این هواپیما ساعاتی بعد از سقوط در مرکز شبه جزیره سینا پیدا شد و تاکنون اجساد حدود ۱۰۰ نفر، از جمله ۱۰ کودک از آن بیرون آورده شده است. این هواپیما هفت نفر خدمه داشت و از ۲۱۷ مسافر آن، ۶۳ نفر مرد، ۱۳۸ نفر زن و ۱۷ نفر کودکان و نوجوانان بین دو تا ۱۷ ساله بودند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کشته شدن ۹ نفر در یک تصادف؛ مرگبارترین حادثه رانندگی نوروزی ایران رخ داد

دو نفر دیگر پس از مصرف مکمل‌‌های غذایی حاوی «بنی کوجی» در ژاپن جان باختند

پایان کار احمد جنتی؛ رئیس آینده مجلس خبرگان رهبری کیست؟