عامل خارجی دلیل سقوط هواپیمای روس بر فراز صحرای سینا

عامل خارجی دلیل سقوط هواپیمای روس بر فراز صحرای سینا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یک مقام رسمی شرکت هوایی متروجت یا کاگالیم آویا، گفته است هیچ پیامی در خصوص نقص فنی هواپیما میان خدمه و برج مراقبت رد و بدل نشده است. همچنین وی گفته

آگهی

یک مقام رسمی شرکت هوایی متروجت یا کاگالیم آویا، گفته است هیچ پیامی در خصوص نقص فنی هواپیما میان خدمه و برج مراقبت رد و بدل نشده است.

همچنین وی گفته است بطور حتم یک عامل خارجی و بیرونی دلیل انهدام و سقوط هواپیما بوده است.

الکساندر اسمیرنوف، مدیرعامل این شرکت هوایی هم دوشنبه در یک کنفرانس خبری در مسکو روسیه گفت: “ تنها دلیل انهدام هواپیما در آسمان می تواند مشکل مکانیکی و یا عامل بیرونی باشد. “

دوشنبه ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه سانحه سقوط هواپیما را اتفاقی تلخ و یک تراژدی دانست. او به خانواده قربانیان این فاجعه تسلیت گفت.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت: “زمانی که چنین تراژدی گریبان یکی از اعضای خانواده تان را می گیرد بهترین راه حل فشردن شانه های نزدیکان و خویشاوندان است. تمامی روسیه دردمند این فاجعه است. به هرترتیب همه کاری خواهیم کرد تا واقعیت روشن و تصویری واقعی از این سانحه منتشر شود. باید بدانیم که چرا این اتفاق افتاده است.”

شنبه هواپیمای ایرباس ای۳۲۱ که از شرم الشیخ مصر به سمت سن پترزبورگ در روسیه پرواز می کرد، بر فراز صحرای سینا سقوط کرد و همه ۲۲۴ سرنشین و خدمه آن کشته شدند. گروه داعش در مصر گفت که در واکنش به حملات نظامی روسیه در سوریه این هواپیما را منهدم کرده است. این سانحه هوایی یکی از مرگبارترین حوادثی بود که تاکنون روسیه با آن مواجه بوده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

داستان زندگی قربانیان هواپیمای روسی سقوط کرده در مصر

انتقال اولین گروه از اجساد قربانیان هواپیمای روسیه در آسمان مصر به سن پترزبورگ

بهت و اندوه در روسیه یک روز پس از سانحه دلخراش هوایی