بیلان مالی پررونق شرکت هواپیمایی رایان ایر

بیلان مالی پررونق شرکت هواپیمایی رایان ایر
Copyright 
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شرکت هواپیمایی رایان ایر از ابتدای ماه آوریل تا آخر ماه سپتامبر سال جاری سود خالصی بیش از ۱ میلیارد یورو بدست آورده است. میزان رشد سود این کمپانی

آگهی

شرکت هواپیمایی رایان ایر از ابتدای ماه آوریل تا آخر ماه سپتامبر سال جاری سود خالصی بیش از ۱ میلیارد یورو بدست آورده است. میزان رشد سود این کمپانی هواپیمایی ارزان قیمت ایرلندی در بازه زمانی یک ساله ۳۷ درصد گزارش شده و این برای اولین بار است که بیلان مالی آن از مرز یک میلیارد یورو می گذرد.

مایک اینگرم، تحلیلگر و کارشناس اقتصادی از شرکت آمریکایی «بی جی سی» فعال در بخش ارائه خدمات مالی می گوید: «باید از خود بپرسیم این کمپانی ها در شرایط افزایش مداوم قیمت نفت آیا موفق خواهند بود؟ با درنظر گرفتن این سناریو باید گفت شرکتهایی چون رایان ایر و یا ایزی جت برنده خواند بود. گر چه که در نهایت از افزایش قیمت سوخت تا حدی از متاثر خواهند شد.»

روند نزولی قیمت نفت و سوخت در بازار از جمله عوامل مهم افزایش سود رایان ایر است. افزایش میزان مسافران در فصل تابستان و بالا بودن ارزش پوند از دیگر عواملی هستند که در رونق فعالیتهای این کمپانی نقش عمده ای داشته اند. رایان ایر در این دوره شش ماهه بیش از ۵۸ میلیون نفر مسافر جابجا کرده که در بازه زمانی یک ساله ۱۳ درصد رشد دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سقبت روسیه از عربستان در صادرات نفت به چین؛ واردات نفت آمریکا توسط پکن ۸۱ درصد رشد کرد

چین فرستاده ویژه خود را برای مذاکرات صلح مرتبط با جنگ اوکراین به عربستان می‌فرستد

تلاش ژاپن برای تقویت بخش دفاعی خود؛ سفرهای اروپایی و آمریکایی کیشیدا آغاز شد