متروجت، پرواز با هواپیماهای ایرباس «آ۳۲۱» را متوقف می کند

متروجت، پرواز با هواپیماهای ایرباس «آ۳۲۱» را متوقف می کند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شرکت هواپیمایی متروجت اعلام کرد که تمامی پروازها با هواپیماهای ایرباس «آ۳۲۱» را متوقف می کند. این تصمیم به منظور تحقیقات امنیتی بیشتر صورت می گیرد

آگهی

شرکت هواپیمایی متروجت اعلام کرد که تمامی پروازها با هواپیماهای ایرباس «آ۳۲۱» را متوقف می کند. این تصمیم به منظور تحقیقات امنیتی بیشتر صورت می گیرد.

همزمان علاوه بر بریتانیا، ایرلند و هلند نیز از متوقف کردن پروازها از شرم الشیخ به کشورشان خبر داده اند.

وزارت خارجه بریتانیا که از عصر روز چهارشنبه اقدام به توقف پروازها کرده در بیانیه ای تصریح کرد که ممنوعیت پروازها از این منطقه ممکن است روزها، هفته ها و یا ماه ها زمان برد.

فلیپ هاموند، وزیر خارجه بریتانیا دراین باره گفت: «برنامه ریزی مشخصی برای بازگرداندن امن تمامی افرادی که برای تعطیلات در شرم الشیخ به سر می برند در نظر داریم. ما به هیچ پروازی که از شرم الشیخ انجام گیرد، اجازه نخواهیم داد در فرودگاه های بریتانیا بنشینند تا زمانیکه از امنیت آن اطمینان کامل داشته باشیم.»

مقام های اطلاعاتی آمریکا و بریتانیا اعلام کردند که احتمال می رود هواپیمای روسی سقوط کرده در مصر، هدف بمب گذاری قرار گرفته باشد.

اعضای گروه اسلامگرای داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته اند. کارشناسان معتقدند که نمی توان احتمال حمله از سوی آنها را رد کرد اما هنوز برای گرفتن نتیجه قطعی زود است.

این هواپیما که روز شنبه گذشته از شرم الشیخ راهی سن پترزبورگ بود، با ۲۲۴ سرنشین در شبه جزیره سینا سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن کشته شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پروازها به شرم الشیخ یکی پس از دیگری متوقف می شوند

انفجار بمب: عامل احتمالی سقوط هواپیمای روسی در مصر

تعلیق پروازها از شرم الشیخ به بریتانیا به دلیل تدابیر امنیتی