فرو ریختن یک کارخانه در لاهور و تلاشها برای نجات بازماندگان

فرو ریختن یک کارخانه در لاهور و تلاشها برای نجات بازماندگان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

با گذشت یک روز از فرو ریختن ساختمان یک کارخانه در لاهور پاکستان، آواربرداری برای نجات بازماندگان این حادثه آغاز شده است. این کارخانه تولید کیسه های

آگهی

با گذشت یک روز از فرو ریختن ساختمان یک کارخانه در لاهور پاکستان، آواربرداری برای نجات بازماندگان این حادثه آغاز شده است. این کارخانه تولید کیسه های خرید در یک منطقه صنعتی در جنوب لاهور قرار داشت و ساختمان در حال بازسازی آن روز چهارشنبه کلاً فرو ریخته بود.

به گفته مقامات پاکستانی، دست کم بیست نفر بر اثر این حادثه جان باخته اند وامدادرسانان بیش از صد کارگر آسیب دیده را از زیر آوارها بیرون کشیده اند. گفته می شود در زمان وقوع حادثه دست کم ۱۵۰ نفر در این ساختمان حضور داشته اند. در حال حاضر، امدادرسانان به کمک نیروهای ارتش به جست و جو برای یافتن بازماندگان حادثه ادامه می دهند.

به گفته برخی از کارگران، علت این حادثه اقدام مالک کارخانه برای افزودن طبقه ای دیگر به ساختمان فعلی، با وجود آسیب دیدن ساختمان بر اثر زمین لرزه هفته گذشته بوده است. به گزارش پلیس محلی، مالک کارخانه خود در جریان این حادثه جان باخته است.

استانداردهای ساختمانی در پاکستان از سطح استانداردهای جهانی به مراتب پایین تر است و وقوع چنین حوادثی در این کشور بی سابقه نیست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ارتش و مقام‌های غیرنظامی پاکستان به طور مشترک درباره بمبگذاری‌ علیه اتباع چین تحقیق می‌کنند

حمله به پادگان ارتش پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان چندین کشته بر جای گذاشت

دست‌کم ۳۶ نفر در پاکستان بر اثر بارش باران‌های زمستانی کشته شدند