قسمت دوم فیلم «عطش مبارزه» در برلین اکران شد

قسمت دوم فیلم «عطش مبارزه» در برلین اکران شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

چهارشنبه گذشته برلین٬ پایتخت آلمان٬ میزبان هنرپیشگان و دست واندرکاران فیلم «عطش مبارزه» (Hunger Games) بود. انتظار می رود که قسمت دوم این سه گانه

آگهی

چهارشنبه گذشته برلین٬ پایتخت آلمان٬ میزبان هنرپیشگان و دست واندرکاران فیلم «عطش مبارزه» (Hunger Games) بود. انتظار می رود که قسمت دوم این سه گانه علمی تخیلی که اقتباسی از رمان پرفروش سوزان کالینز است هم مانند فیلم های نخست٬ توجه علاقه مندان به اینگونه فیلم های اکشن را جلب کند.

داستان این قسمت از این قرار است که کشور تخیلی پانم همچنان در جنگی هولناک غوطه ور است. رئیس جمهوری «اسنو» و «کاتنیس» برای آخرین نبرد تن به تن آماده می شوند و کاتنیس و یارانش باید از موانع و دام های سترگ دشمن همیشگی خود بگذرند بلکه بتواند او را از بین ببرند.

جنیفر لارنس که نقش کاتنیس را ایفا می کند شگفتزده از استقبال ساکنان پایتخت آلمان می گوید: «سخت سرگرم امضا و صحبت با علاقه مندان بودم. باورم نمی شد که این آخرین مرحله از تور ما برای معرفی فیلم است و چه حیف که اینطور است.»
فرانسیس لارنس٬ که کارگردانی این سه گانه را به عهده داشته می گوید: «تجربه فوق العاده بود. تلاش برای ایجاد یک تیم خوب با روابط قوی به ویژه بین هنرپیشگان و تیم فنی تجربه بسیار خلاق و مطبوعی بود.»

جاش هاچرسون٬ هنرپیشه می افزاید: «با کار روی این فیلم ما یک خانواده بزرگ تشکیل دادیم. برغم تفاوت هایمان بسیار به هم نزدیک شده ایم. می دانید ۵ روز در هفته و روزی ۱۲ ساعت کار مشترک لحظات فراموش نشدنی را می سازد. قطعا دلم برای آن روزها تنگ خواهد شد.»

استنلی توچی٬ هنرپیشه٬ دلیل استقبال از این سه گانه را اینگونه توضیح می دهد: «این فیلم ها به ویژه مورد علاقه جوانان قرار گرفت چون هم از منظر احساسی هم از منظر سیاسی اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کرد. و خب البته فیلم های خوش ساختی هم هستند.»

سه گانه «عطش مبارزه» تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشته است. بیش از ۸۲ میلیون نسخه از رمان نیز به فروش رفته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد