توافق احزاب مهم آلمان بر سر روند پذیرش پناهجویان

توافق احزاب مهم آلمان بر سر روند پذیرش پناهجویان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رهبران احزاب تشکیل دهنده دولت ائتلافی آلمان بر سر کنترل روند پذیرش پناهجویان به توافق رسیدند. بر این اساس کسانی که از کشورهای غیر جنگ زده وارد آلمان

آگهی

رهبران احزاب تشکیل دهنده دولت ائتلافی آلمان بر سر کنترل روند پذیرش پناهجویان به توافق رسیدند.

بر این اساس کسانی که از کشورهای غیر جنگ زده وارد آلمان می شوند بخت کمتری برای پذیرش در خواست پناهندگی خواهند داشت. همچنین روند قضایی بررسی درخواست پناهندگی سرعت بیشتری می یابد و به کمتر از سه هفته می رسد. به گفته رهبر حزب سوسیال مسیحی بایرن به موجب این توافق روند اداری بررسی درخواست پناهندگی یک هفته و صدور حکم نهایی دادگاه دو هفته به طول خواهد انجامید.

این توافق پس از آن انجام می شود که در جلسه هفته گذشته، سه حزب عمده آلمان نتوانسته بودند بر سر تغییر سیاست های مهاجرتی به نتیجه برسند.

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان می گوید: «نکته اصلی و هدف ما پذیرش کسانی است که چشم اندازی برای ماندن در آلمان دارند. برنامه ما این است که می خواهیم ارزش ها و نظام حقوقی مان را به پناهجویان عرضه کنیم. می خواهیم نشان دهیم که آلمان قانون اساسی با شهرت جهانی دارد که به آن افتخار می کنیم.»

بر اساس تخمین دولت آلمان تا پیش از پایان سال جاری میلادی نزدیک به یک میلیون پناهجو وارد این کشور خواهند شد. تنها در ماه گذشته میلادی بیش از صد و هشتاد هزار نفر از این کشور درخواست پناهندگی کرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شمار پناه آورندگان به اروپا تا سال ۲۰۱۷ به سه میلیون نفر می رسد

تصاویری از پدیکور فیل‌های باغ‌وحش کلن در آلمان

خودداری از کمک به برده ایزدی ۵ ساله در عراق؛ محکومیت عضو سابق داعش در آلمان تائید شد