مذاکرات یونان با یوروگروپ در بروکسل

مذاکرات یونان با یوروگروپ در بروکسل
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اوکلید ساکالوتوس، وزیر دارایی یونان روز دوشنبه با شرکت در نشست وزیران دارایی حوزه پولی یورو موسوم به «یوروگروپ» در بروکسل درباره اجرای برنامه های

آگهی

اوکلید ساکالوتوس، وزیر دارایی یونان روز دوشنبه با شرکت در نشست وزیران دارایی حوزه پولی یورو موسوم به «یوروگروپ» در بروکسل درباره اجرای برنامه های اصلاحی در کشورش با شرکت کنندگان در این جلسه بحث و مذاکره کرد.

یرون دایسلبلوم، رئیس یوروگروپ در این رابطه گفت: «وقت کمی داریم و باید به سرعت لیست کامل شود. باید برنامه جدید بلافاصله مشخص شود و تعهدات قبلی نیز رعایت شوند. بویژه الزام حل مسئله بانکها نیز وجود دارد. بنابراین با فشار وقت و زمان مواجه هستیم. اما برای آنکه خوشبین باشیم باید گفت بسیاری از امور در حال رسیدن به نتیجه هستند.»

یونان برای برخورداری از سومین بسته نجات مالی بین المللی معادل ۸۶ میلیارد یورو باید برنامه های اصلاحی مورد تایید بستانکاران خود را به مرحله اجرا گذارد.

از جمله موضوعاتی که درباره آنها اختلاف نظر وجود دارد رویه مصادره مسکن و اموال غیرمنقول بدهکاران است. بستانکاران خواهان ایجاد تسریع روند مصادرات هستند اما آتن برای حمایت و حفظ حقوق اشخاص مقروض تلاش می کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد

کوبایی‌ها و نوستالژی جیره‌بندی دوره جنگ سرد؛ حقوقی که به ۲۰ دلار در ماه رسیده و شکمی که گرسنه مانده